Welk programma buiten winzip?

vbimport

Hmmm dat niet maar ik ben wel nog iemand van de DOS generatie om eerlijk te zijn :slight_smile:

Ik moet toegeven dat ik WinRAR zwaar vind roeleren!! :slight_smile:

Originally posted by Da_Taxman
[B]:wink:

ARJ roelde ja, absoluut.
Denk dat het vergelijkbaar is met de RAR van nu.

Maar Norton Commander voor Dosā€¦dat was zoā€™n ander programma dat roeldeā€¦met ingebouwde ARJ/ZIP viewer en decompresserā€¦ Daar heb ik echt heel veel profijt van gehadā€¦die twee vensters was een uitvinding (zoals je nu nog in veel FTP programmaā€™s terugvindt) [/B]

er is ook nog steeds norton commander voor windowsā€¦
werkt nagenoeg hetzelfdeā€¦ heerlijk programma

Originally posted by Dee-ehn
Hmmm dat niet maar ik ben wel nog iemand van de DOS generatie om eerlijk te zijn :slight_smile:

Tja dat begint stilaan mijn jonkie, dat begint stilaan
( kreun kreun dubbele hijg)

Die kan namelijk Zip, Rar en Ace aanā€¦ meer hoeft ook niet :wink:

Volges mij moet je gewoon de hide-button uitzettenā€¦
dan werkt de gouwe ouwe CTRL-C-V truuk wel hoor knul! :wink:

ik gebruik tegenwoordig WinAce, bevalt me prima. Dit progje kan bijna alle soorten archief-bestanden in- en uitpakken. check http://www.winace.com

heb nog nooit problemen met winzip gehad en kan wel degelijk plakken met de ctrl c en v! :slight_smile: Wat wel handig is van winrar is de in grote instelbare files die je wil hebben (weet niet of dat ook met winzuip kan :()

ARJ roeleerde zeker en vind dat winzip sucks eigenlijkā€¦zeker als je gewoon een hele zooi zippies in 1 x wil uitpakken en je nie helemaal de RSI-pleures wil klikkenā€¦naja das geloof ik met alle win-apps wel beetje zo heh! :wink:

ps. Heb ooit es op 47 diskettes Need For Speed gedownload op de middelbare schoolā€¦dat waren nog es tijdenā€¦CRC-error hier CRC-error daarā€¦:wink:

Winzip sukt idd! Is nog free ook! :wink: Beter WinRAR! hehe! :stuck_out_tongue: