Welk OS draaien jullie?

vbimport

Ik wil gewoon ff weten welk operating system jullie draaien. Ik draai zelf Win2k

Ik draai hier Win2000, XP net niet meer, 98, 95, Linux, QNX, BeoS :slight_smile:

windows me, en ik moet zeggen dat het zuigt :stuck_out_tongue:

Draai nog op win 98se met de pc en op de laptop met win me.

Win98se + Mandrake 8

Ik draai WinME :o en BeOS 5 Personal Edition… :stuck_out_tongue:
(Heeft iemand de Professional Edition misschien ?)

Gebruik met veel plezier nu Win2K. Ik had al eerder moeten overstappen. Geen blauwe schermen in een week !!! :smiley:

Mega stabiel dus tot nu toe.
[Even afkloppen modus]
[/Even afkloppen modus] :wink:

Hiero win2k en als backup als die nie meer zou werken kan ik ook naar ME booten! Heb hier al eens profeit van gehad! :wink:
Wil eigenlijk ook wel XP of Linux eens proberen maar kom er maar nie aan toe! Druk, druk en nog eens druk! Je kent het! :wink:

Gebruik hier Windows ME en in tegenstelling tot iedereen: ik heb er weinig tot geen problemen mee. Ik kan er prima mee werken… Alleen de laatste tijd lopen spellen best vaak vast :frowning: Misschien weer een format C: :rolleyes:

Damn! Ik draai te veel :wink:

Linux, win 3.11/win95/98/2000

ik draai win 2k en heb geen anders os meer geinstaleerd…
win2k staat al 4 maanden erop zonder dat ik eenformat heb moeten doen en is voorlopig ook nog niet nodig denk ik…

Ik heb alleen Windows 98 geinstalleerd maar ik denk er toch aan om binnenkort een keer Windows XP te installeren om even te kijken of het nu echt zo cool is als het er uit ziet

Ja Win3.11 heb ik ook nog ergens draaien op een oude 386 of 486 of wat het is :slight_smile:

Maarja het is geen echt OS he… het OS id dan DOS (6.22 ofzow)

Originally posted by Dee-ehn
DOS (6.22 ofzow)

Dos 7.00 :smiley:

Dos 7? Die kwam toch pas bij Win95?

ik gebruik ME

Windows 98 SE en ik heb nog geen zin om te updaten :slight_smile:

Win 2k en het roelt behoorlijk.

Nog nooit een blauw scherm gehad.

win2k en win98 en ga binnenkort linux is uitproberen

Windows 98SE English