Welk lichaamsdeel wil jij opblazen van jezelf?

Oud en nieuw staat weer voor de deur. Tijd voor kerstbomen jacht en bommen maken. Nu ben ik benieuwd, stel je MOET 1 lichaamsdeel van je zelf opblazen, welke kies je?

En je hoeft niet te zeggen, mijn hersenen, want die hebben 99% van de apen hiero toch niet, dus dat is niet echt een boeient antwoord. Motiveer ( vertel waarom (voor de domme mavo apen hier)) je antwoord.

Ben erg benieuwd, maar aan de andere kant zal het me niets verbazen als jullie niet eens op de reply knop kunnen drukken.

De rechter vertakking van de kronkel in mijn linker bilspier! :stuck_out_tongue:

Volgens onze wijze tax was mijn optie geen lichaamsdeel dus moet ik ff wat anders bedenken…

Coming soon…!

Ach, voor iemand die zoveel typefouten maakt zal ik proberen het simpel uit te leggen. :stuck_out_tongue:

Elk lichaamsdeel is natuurlijk vervelend als je dat zou moeten missen, als je het niet meer hebt besef je pas hoe vaak je het stiekem gebruikt. Je kleine teen bijvoorbeeld, die gebruik je vaker dan je denkt, maar toch zou dat denk het het lichaamsdeel zijn dat ik het eerste zou opgeven, van mijn linkervoet dan wel (want ik ben rechts)

In jouw geval zou ik je adviseren om toch voor een lobotomie te gaan. Hoewel je het niet als orgaandonatie kunt gebruiken, is er vast wel iemand die er beter mee af is dan jijzelf, al was het alleen maar voor de varkens dat ze ook een keer wat te eten hebben. :cool:

Maar ja, iemand die topics post van Hoe erg zuig jij?, hoe intelligent kan die nou zijn? Om over zijn politieke opvattingen nog maar niet te spreken. :smiley:

Maar verder is Dynamike een toppie gozer hoor, een echte OpperStener :wink:

m’n blinde darm en m’n amandelen.

die heb ik allemaal nog en als je last van ze hebt gaan ze toch weg :slight_smile:

hmmm, misschien had DynAMikE het niveau toch niet verkeerd ingeschat…
ook blindedarm en amandelen zijn geen lichaamsdelen

Van Dale

´li·chaams·deel (het ~)
deel van het lichaam dat uiterlijk als een min of meer scherp omschreven lid waarneembaar is

Originally posted by Da_Taxman
Maar verder is Dynamike een toppie gozer hoor, een echte OpperStener :wink:

LoL :stuck_out_tongue:

Originally posted by Da_Taxman
[B]hmmm, misschien had DynAMikE het niveau toch niet verkeerd ingeschat…
ook blindedarm en amandelen zijn geen lichaamsdelen

Van Dale [/B]

Taxmeneertje , amandelen kun je echt wel zien zitten hoor …
maar goed , laat ik niet muggeziften.

een van de kleine tenen dan ?

of is dat ook weer niet zichtbaar omdat ik meestal sokken en schoenen draag ?

een Vingertopje…

die kan ik denk ik wel missen!

(maar ik moet er niet aan denken! :frowning: )

ps. maar jou opmerking over ‘de mavo’ :Z :Z :Z

Murphy23x is niet blij met de opmerking over de mavo? Dan is 23x zeker het aantal keer dat je het examen heb moeten doen in de mavo of nie? zal me niets verbazen overigens…

Taxxie, natuurlijk schat ik het nivo hier niet verkeerd in, dat heb je idd kunnen zien in het Hoe erg zuig jij topic. Daar hebben meerdere mensen zich van hun sterkte kant laten zien, en dat dat gemiddeld bij ITO blijft, is ook hier wel weer bewezen.

Originally posted by DynAMikE
[B]Murphy23x is niet blij met de opmerking over de mavo? Dan is 23x zeker het aantal keer dat je het examen heb moeten doen in de mavo of nie? zal me niets verbazen overigens…

Taxxie, natuurlijk schat ik het nivo hier niet verkeerd in, dat heb je idd kunnen zien in het Hoe erg zuig jij topic. Daar hebben meerdere mensen zich van hun sterkte kant laten zien, en dat dat gemiddeld bij ITO blijft, is ook hier wel weer bewezen. [/B]

LOL ,

je hebt het geloof ik niet zo op onbekenden die zich niet van hun meest intelligente kant laten zien (op een zaterdag avond nog wel) ?

ach , mij boeie wat jij denkt en jouw boeien wat ik denk … prima toch ? ik maak me daar allang niet meer druk over.

Kun je de explosie gecontroleert laten exploderen? Of kan het zo zijn, wanneer je ‘‘dat explosiemiddel’’ op je vingertopje zet en zo de bedoeling hebt je vingertopje op te blazen, niet in ene je hele hand foetsie is…
Als ik het goed begrijp, kun je dus, wanneer je je vingertopje weg wilt hebben, ook je vingertopje weggaat, en niet je hele hand.

Dan wil ik wel mijn vetrollen weg laten exploderen. Maar vooral niet de vitale organen daar achter, of daaronder :wink:

Vet mag niet? doe dan maar het staartbeen. vlak boven je poepert dat altijd pijn doet als je te lang zit :frowning:

Dynamike bomenjach en bommen maken steend gewoon zwaar dat kan je de niet hagenezen hier niet wijs maken :stuck_out_tongue:

Originally posted by DynAMikE
[B]Murphy23x is niet blij met de opmerking over de mavo? Dan is 23x zeker het aantal keer dat je het examen heb moeten doen in de mavo of nie? zal me niets verbazen overigens…

Taxxie, natuurlijk schat ik het nivo hier niet verkeerd in, dat heb je idd kunnen zien in het Hoe erg zuig jij topic. Daar hebben meerdere mensen zich van hun sterkte kant laten zien, en dat dat gemiddeld bij ITO blijft, is ook hier wel weer bewezen. [/B]

Is het de moeite waard om hier een (serieuze) reactie op te geven?
Ik denk het niet!

Lekker laten lullen!

Ik weet wel beter! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

mmmm ik denk ga ik voor me teen die naast de kleine teen zit…

Is het de moeite waard om hier een (serieuze) reactie op te geven?

Nou Murphy23, als je het kon had je het zeker gedaan denk ik zo, maar als je die kwaliteiten niet hebt,dan snap ik dat je dat maar op deze manier oplost.

Veder zijn er wel veel mensen die hun tenen willen opblazen, ik snap dat wel goed, want de meeste van jullie die hier de hele dag rond hangen zitten toch al in een rolstoel.

Dat je dan als daar in zit, je vet rollen wil opblazen kan ik goed begrijpen ja. Want lichaamsbeweging zal wel ver te zoeken zijn.

in eerste instantie zou ik zeggen m’n slijmbeurs omdat ie ontstoken is, :mad: maar volgens mij is dat geen lichaams onderdeel, kies ik toch voor m’n heup omdat hij bij mij daar ontstoken is.:frowning:

(voor degene die niet weten wat een slijmbeurs is kapselband om een gewricht die het gewrichtsslijm afscheidt)

ohjee, dat heb ik ook gehad —> een slijmbeurs ontsteking in mijn knie!

Verschrikkelijk pijn deed dat! :frowning:

en DynAMikE, met dit soort (domme?) uitspraken laat je merken dat jou niveau ver onder dat van de gemiddelde mavo leerling zit!
(best wel zielig eigenlijk…:wink: )

Ik zâh ut dan maah in een taal neâhzette die Dynamike begrèp.
Op dit fâhrum lâhpe nie zâh vèl bèstâh intelligete mense rond. Een simpele vraag âhvâh lichaamsdèle lèvâh antwoâhde op âhvâh alleglè zake, alles behalve lichaamsdèle.

Tis toch amusant om zâh weâh is te zien dajje een pâhging doet om mense an ut denke te zette. De vraag die je stelt ken toch erg van belang zèn in dèze tèd, waah tegrâhriste een beilangrèke plaats in lijke te nème. Voâh je ut wèt ben je gegèzellef doâh een tegrâhris en zul je een dergelèke vraag sèrieus motte beantwoâhde. Bedenk dan dat Dynamike jullie wel hep prâhbere voâh te berède, zâhdat jullie op dat mâhment een wèlâhvâhwâhge kùis kunne make.

Dat mense hieâh âhgenschènlijk nie intelligent genoeg zèn om dat te beseffe, tsja, dat is ègelèk jammâh. Waah gaat ut hèn met onze maatschappè, dat we nie meâh âhvâh sèrieuze dinge kunne nadenke. Kwil Dynamike bè dèze dan âhk hagtelijk danke voâh ut fèt dattie mèn an ut denke gezet hep hierâhvâh. Moch ik âhit gegèzeld worde en voâh dèze kùis gesteld worde, dan denk ik an Dynamike die me hiervoâh hep voâhberèd.

Maah ègelèk zâhwe ze je hieâh tâh plekke kapot motte schiete © Theo Maassen :smiley:

Ik knal niet met vuurwerk :slight_smile:

Originally posted by whatever
mmmm ik denk ga ik voor me teen die naast de kleine teen zit…

je bedoelt je ringvingerteen:confused: :wink: