Welk een mobieltje dragen cdfreakers bij zich?

vbimport

Ikzelf heb een ericsson t10s. Was eerst van plan om een nokia 8210 te kopen maar opeens bedacht ik me dat ik nit zo vaak bel (dus dat het onzin is)

Ik heb een 3310, een t10s, 2x S6d (hele oude siemens)…

wat ik meestal bij me heb is de 3310 en de t10s

de 3310 is mijn favoriet…

ik heb een erickson A1018S (tja was gratiz :slight_smile: )
een nokia 5110 (was m`n eerste foontje)
en een nokia 7110 die heb ik nu overal bij me :slight_smile:

Nog steeds mijn goeie ouwe Nokia 5110; er zijn wel handigere modellen, maar deze gaat nog altijd 24/7 een hele week mee met z’n batterij. En kheb um ook maar gekregen, dus kheb niet echt behoefte om mij een nieuwe te kopen :slight_smile:

De nokia 3310 & 6210

eerst 5110 toen 3210 ,nu 3310
Vind nokia gewoon t beste !

Had nog fotootje ervan online staan, met CD Freaks opstartlogo, maar kom er net achter dat mijn Terrashare account afgesloten is…ben benieuwd waarom :wink:

Maar mij hept nokkieja 7110

toppie dingutjuh

stomme vraag tax: wanneer had jij die lotto gewonnen?? :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
stomme vraag tax: wanneer had jij die lotto gewonnen?? :slight_smile:

Niet helaas…
vandaag te horen gekregen dat een vaste uitkering per 1 april stopgezet wordt (overigens terecht, maar daarom niet minder vervelend)

Maar ja, geen bijdrage, dan ook geen werk meer :smiley:

Daarbij, ook legaal kun je sommige dingen nog redelijk goedkoop regelen, je moet alleen de juiste mensen kennen :smiley:

Als ik vaak zo lees wat jij je allemaal koopt en wat je wilt uitgeven (stereo) enz enz danv raag ik me af hoe doettie het… maarja :slight_smile:

Nokia 5130

nie da 'k zoveel mee bel :wink:

Originally posted by Dee-ehn
Als ik vaak zo lees wat jij je allemaal koopt en wat je wilt uitgeven (stereo) enz enz danv raag ik me af hoe doettie het… maarja :slight_smile:

Thuiswonen (ergo, geen huur) en beetje bijbeunen met webdesign (kan ik nauwelijks, maar wel doen alsof)
Dan kun je 2 mille in de maand sparen…

En ik ben ook niet zo’n stapperd…
En soms geld uit de familie doet ook wonderen :smiley:

Heb al een tijdje m’n Nokia 3210.

Ben een keer toe aan een nieuw frontje, weet iemand misschien waar ik die goedkoop kan krijgen? Of kan iemand ze goedkoop krijgen :smiley:

Greetz

Heb nokia 3310, daarvoor ericsson t10s, en daarvoor (heel lang geleden) een sagem, ja weet het die telefoons zuigen zwaar:)

(word tijd voor abbo, maak 40 piek beltegoed in week op)

Originally posted by Mess
[B]Heb al een tijdje m’n Nokia 3210.

Ben een keer toe aan een nieuw frontje, weet iemand misschien waar ik die goedkoop kan krijgen? Of kan iemand ze goedkoop krijgen :smiley:

Greetz [/B]

van de kamion ofzo?

mobiel? ik heb er geen 1, als ik niet thuis ben, ben ik niet thuis en dus ook niet bereikbaar. Dat wil ik zo houden, beetje prive ook altijd fijn.

en nou niet gaan lullen dat je je telefoon ook uit kan zetten, dat weet ik, maar ik wil gewoon niet de mogelijkheid hebben om bereikbaar te zijn als ik niet thuis ben.

Ik heb een Ericsson T28s…volop blazen

ik heb er een portable mp3-speler voor dat ding bijgekocht, dat is helemaal waanzinnig (ericsson maakt wel leuk speelgoed)

iedereen die een T28s heeft raad ik dan ook aan zo’n speler te kopen!

http://www.ericsson.com/consumers/spg.jsp?page=W1.1.2.5&ProdID=9391

siemens c35i

Search doet wonderen :wink:

http://www.cdfreaks.com/forum/showthread.php?threadid=14346

ps. ik heb een sony cmd nog wat, kut ding batterij is zo leeg, en je kunt er niks leuks mee.

Ik draag een Erricson T28s (Klote) dit is de tweede al (Die andere was niet meer te maken dus heb ik een nieuwe gekregen van Erricson. Maar deze gaat af en toe ook wel eens uit of laat de namen in het telefoonboek niet meer zien) en een Sony Z5 (Vet ding). Sony Z5 voor zakelijk gebruik en de T28s voor prive. :smiley: