Welk Anti Virus programma ggebruiken de CdFreakers!

NAV 2001 werkt prima voor mij.
Ik denk dat mcafee, avx en nav elkaar niet veel ontlopen, als je maar tijdig updates binnen haalt (gebeurt automatisch).

Originally posted by crest
NAV 2001 werkt prima voor mij.
Ik denk dat mcafee, avx en nav elkaar niet veel ontlopen, als je maar tijdig updates binnen haalt (gebeurt automatisch).

Lijk mij ook jah want ik dacht dat Mcafee tegenwoordig ookl al voor een langere tijd van symantec was. Maar dat Mcafee wel zelfstandig verderging vandaar die verschillen.

Originally posted by eMiNeM
[B]ik gebruik zlef Macfee, weet niet of ik het goed schrijf maar werkt wel perfect op win2k.

Had eerst norton 2001, maar die zag geen virus op de hd !

Voor mij dus mcafee [/B]

Zeer vreemd, maar de laatste McAfee 5.15 werkt niet op W2k Server !? Hoe is dit mogelijk en hebben er meerdere mensen hier last van? Ik krijg bij de installatie het bericht dat dit prog. alleen geschikt is voor Win98x , Win ME en W2k !!!

Welke prog. zou ik dan moeten gebruiken voor mijn w2k server???

Ik gebruik in volle tevredenheid F-Secure antivirus v 5.22
Deze virusscanner is 3 virusscanners ineen!

F-Secure F-prot
F-Secure AVP
F-Secure Orion

Misschien de duurste, maar wel de beste. Zowel voor win 2000 als win me.

Dagelijkse updates beschikbaar.

Norton anti-Virus 2001 het werkt zoals het hoort te werken he.

gebruik mcafee 5.21

hbe ik niet nodig
ik vbertrouw van wat ik binnenkrijg en download
op virusvrij

tot nu toe nog geen problemen mee gehad

Originally posted by psyduck
[B]

Lijk mij ook jah want ik dacht dat Mcafee tegenwoordig ookl al voor een langere tijd van symantec was. Maar dat Mcafee wel zelfstandig verderging vandaar die verschillen. [/B]

Mcafee is van Network Associates en volgens mij heeft niets met Symantec te maken.

Ik gebruik Mcafee al een paar maanden, sinds ik ADSL heb van xs4all want daar is het gratis te downloaden. Ik moet eerlijk zijn, ik weet niet of het goed werkt omdat ik nooit een melding heb gehad over een virus. (behalve de test virus van mcafee zelf dan)

Scheduler draait ieder 3 dagen en dan heb je meestal een update. Scanner draait in de achtergrond en merk daar vrij weinig van. (scant alle inkomend en uitgaand bestanden automatisch)

Ik ben dus tevreden met Mcafee.

En je weet wat ze zeggen !!!

Prevention is beter than cure

Mcafee gebruik ook ik ,
Vandaag bij een kennis erop gezet en vervolgens 2 virusjes
verwijdert in nogalbelangrijke files , het systeem is niet gecrashed wow :wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]Gewoon netjes Norton Antivirus 2000 gekocht destijds, geloof dat het intussen tijd wordt om de upgrade te kopen…licentiecontract zit er op…

Maar AVP (http://www.centralcommand.com is ook erg goed, McAfee had in het verleden nog wel eens de vervelende neiging om crashes te veroorzaken van je systeem.

Er zijn ook een aantal andere gratis antivirusprograma’s her en der te krijgen, van wat minder bekende softwaredevelopers… [/B]

Klopt, maar ik kan je vertellen dat dat nu absoluut niet meer het geval is.:slight_smile:
Als je weet wat ik er allemaal bij draai.

Ik draai dus McAfee, omdat het 1 van de beste is en de versie die ik heb kan ik (levenslang:))upgraden met 1 klikje.
Zowel de nieuwe files als de engine :):slight_smile:

Voor mij geen moeilijke keus dus

norton antivirus werkt perfect …en inderdaad op enkele trojans na …
daar gebruik ik trojan remover voor …deze 2 tezamen en zonealarm pro en je pc zit potdicht…
by the way er is een crack om je gelimiteerde 365 dagen van norton te overbruggen…
groetjezzzz!

InoculateIT 5.2 PE

http://antivirus.cai.com

Is gratis en erg goed.

ik heb norton anrivirus5.0 moet wel even regelmatig upgraden via internet

ene van McAfee

Originally posted by Jamalski
[B]InoculateIT 5.2 PE

http://antivirus.cai.com

Is gratis en erg goed. [/B]

Ben erg benieuw, heb het net ook even gedownload.

bedankt

Gebruik Norton anti virus 2001
bevalt me super update gewoon hoef er niks voor te doen geen vervelende virusen deze mag zeker blijven

geen,als je virussen verzamelt isdat niet zo aangeraden om een antivirus sys op je pc te hebben,dan flipt je pc fff

gebruik geen, nav @ mav vreten recources