Welk Anti Virus programma ggebruiken de CdFreakers!

vbimport

En welk Anti Virus programma adviseren jullie als de beste, ik zelf gebruik de Anti Viral Pro!

ik gebruik zlef Macfee, weet niet of ik het goed schrijf maar werkt wel perfect op win2k.

Had eerst norton 2001, maar die zag geen virus op de hd !

Voor mij dus mcafee

ik gebruik er geen.

Ik had Norton AntiVirus 2001, maar die herkende enkele trojans niet op m’n pc, dus die mik ik eraf.
Ik denk dat ik McAfee ga gebruiken…

AVP; moet ik nu gaan betalen?

Trend PC-Cillin 98, werkt erg relaxed.
Simpel up te daten. Ik weet niet hoe het nu zit met McAfee enzo, maar met Trend heb ik gratis updates (prog zat bij me comp) die vanuit het programma te d/l en installen zijn. Dus geen gezeik met websites enzo…

Werkt relaxxed :slight_smile:

ja betaal maar aan mij. En die zwarte cd’z ? Komen die ook nog? :cool:

Gewoon netjes Norton Antivirus 2000 gekocht destijds, geloof dat het intussen tijd wordt om de upgrade te kopen…licentiecontract zit er op…

Maar AVP (http://www.centralcommand.com is ook erg goed, McAfee had in het verleden nog wel eens de vervelende neiging om crashes te veroorzaken van je systeem.

Er zijn ook een aantal andere gratis antivirusprograma’s her en der te krijgen, van wat minder bekende softwaredevelopers…

Ik gebruik nog steeds Norton Antivirus 2001, heb er geen problemen mee. Heeft al alles goed opgelost als ik een virus op mijn pc had.

ik gebruik geen virusscanner, geen behoefte aan.
als m`n pc gek begint te doen instaleer ik er eentje
om ff alles af te scannen en vind hij dan een virus dan
gaat format c: /q er weer overheen…

avp
en met die 4-usscanner ben ik tevreden

Ik ook, ik gebruik ook AVP en ik ben er zeer tevreden mee, maar ik was ook een beetje benieuwd naar wat jullie allemaal zo’n beetje gebruikten.
WELKE ANTI VIRUS PROG IS HET BESTE DENKEN JULLIE.

Kaspersky Anti-Virus (AVP) W9x v3.5.133.0 Gold

met een licentie tot 28/01/03

ik gebruik ook avp in combinatie van the The cleaner voor de trojans omdat avp deze ook nog wel eens over het hoofd zag.

The cleaner is special geschreven voor wormen en trojans dus niet voor de huis tuin en keuken virussen.

McAfee gebruik ik al jaren, hij begint nu wel wat vaag te doen en mijn systeem enorm te vertragen bij het openen van bepaalde files :confused:

Helemaal niets,en tot nu toe alleen nog maar last van hoaxes gehad en daar doet geen enkele virus scanner wat tegen.

mzzl

Gebruik ook Norton Antivirus 2001 , heeft ook pas geleden nog een virus netjes opgeruimd , dus ik ben er zeer tevreden over.

Ik gebruik/gebruikte Noron Antivirus 2001 toen ik hem nog kon updaten maar dat lukt nu niet meer :frowning: dus ik ga denk ik maar over op Mcaffee :smiley:

Kaspersky Anti-Virus (AVP) W9x v3.5.133.0 Gold

met een licentie tot 19/12/02

Norton anti-Virus 2001