Wel of geen "skin" in XP

Ben benieuwd wat de meeste met xp doen:
De skin gebruiken die standaard geinstalleerd wordt, of uitzetten en xp gebruiken zoals 98/me/2000 er normaal uitziet ??

(ik heb de skins uitgeschakeld staan)

Ik vind de look van XP zonder skins al afgrijselijk (was al nooit zo te spreken over de 2k look, maar dit slaat werkelijk alles) dus nooit skins voor mij. Tenzij er een KDE skin ofzow komt… :wink:

ik vin dat blauw en groen wel vrolijk :slight_smile: ook nog van die mooie ronde vormpjes :smiley: ingeschakeld dus…

Met die kutskins is het net Windows Teletubbies

alle troep weg gehaald en nu een zacht rust gevend grijs kleurtje er in gebracht, best okee.

The Observer

Origineel gelaten. :stuck_out_tongue: Vond dat zilver er een beetje dood uitzien!

uitgeschakeld en weer de oude vertrouwde win2k look natuurlijk.

Ik wordt juist weer helemaal vrolijk met al die kleurtjes!

zeker als tijden in het bios heb zitten klote! dan is dit toch wel een opfleuring! :smiley:

Originally posted by Murphy23x
[B]Ik wordt juist weer helemaal vrolijk met al die kleurtjes!

zeker als tijden in het bios heb zitten klote! dan is dit toch wel een opfleuring! :smiley: [/B]

Hoezo??? ik heb de bios ook heel fleurig staan, doe ondertussen nog wel ff van kleur wisselen zodat het leuk blijft. :stuck_out_tongue:

enne skins??? originele xp skin alleen startmenu heb ik aangepast naar de oude stijl, ik vondt die win 98 look een beetje te grijs en koud dit blauw straalt warmte af

XP layout zuigt!
Alle themes staan bij mij dan ook uit!

hmmzzzz:(