Wel gedragen allemaal he

vbimport

Geachte mede freakers…

The time has come…
Over enkele uren stap ik op de trein richting Duitsland om aldaar met 48 andere studenten uit heel Europa te gaan discussiëren over verschillende onderwerpen met betrekking tot belastingen…

Na weken voorbereiding hoop ik nu klaar te zijn voor een weekje zonder CD Freaks, want ik ben bang dat internet niet voorhanden is daar. Er is mij toegezegd dat daar ook begeleiding zal zijn ingeval de onthoudingsverschijnselen te erg worden, dat was in ieder geval een geruststelling.

Ik zal dit forum de komende week missen, maar ik hoop toch dat ik goed genoeg bezig gehouden wordt met interessante discussies, lezing en natuurlijk de sociale activiteiten met de andere deelnemers. Ik zal het niet nalaten om hier ook even reclame te maken voor CD Freaks.

Vrijdag 7 april ben ik weer terug en verwacht natuurlijk dat jullie je allemaal gedragen hebben en de meest interessante topics in mijn PM-box achterlaten met een goede beschrijving zodat ik weet wat ik per se moet lezen :wink:

Afscheid nemen valt zwaar en dan ben ik nog niet eens weg :smiley:

Groeten en tot volgende week of heel misschien morgenochtend nog even voordat ik naar het station ga…

ik zal wel over het forum waken, mijn beste…

Discussieren over belastingen met 48 studenten klinkt als reuze plezier :slight_smile:

veel plezier tax met discussieren…
en tot over een week he ?
suc6 :slight_smile:

Veel plezier, :confused: :confused:

Tot 7 april, of anders morgen vroeg op irc, net voor 7 uur

We zullen je missen Tax :slight_smile:

Ik hoop dat wat mensen mij ook zullen missen want ook ik ben een hele week weg! Of op mijn bestemming internet voorhanden is weet ik niet. Zoja, dan zal ik er wel zijn, anders moeten jullie ook een hele week zonder me!

Ik had graag op ze gepast Tax… maar sorry… gaatniet he!..

Zullen jullie me ook missen? :smiley:

ofcourse, dan hebben we minder nieuws :wink:

Originally posted by Dee-ehn

Zullen jullie me ook missen? :smiley:

euh ?? NEE :slight_smile:

je doet alsof er iemand dood gaat man…:slight_smile:

We zullen het wel volhouden zonder U hoor…, hehe:)

Veel plezier daar (lijkt mee trouwens moeilijk, als ik zie wat je daar moet doen)

Mzl.

mootje gaat je zeker missen :slight_smile:

Mattel: een goede gozer met een warm hart :slight_smile:

Xian… EIKEL!!! :smiley:

LOL ik ben wanted :slight_smile:

hehe :wink:
ik heb een groot hart :smiley:

suck6 met het discussieren in duitsland.
vraag dan meteen effe of je de fiets van mijn opa mee mag nemen :cool::p:p:p:p:p

Have fun!

cya
mzzl
daag
ciao
adios
:wink:

suc6 enzo ook he, Tax :slight_smile:

Veel plezier Tax! We zullen je missen! :wink:

Ben zeker al te laat?! Al pleite! :stuck_out_tongue:

Hij is op IRC aan het slapen Wookie, dus je kunt hem wel een bericht nalaten als je wilt :smiley:

Hij laat natuurlijk z’n pc weer gewoon aanstaan! Dus staat ie de hele week op Tax|ZzZz!! :wink:
Z’n ICQ staat ook op NA! :stuck_out_tongue:

Nee, Taxman is officieel vertrokken nu…
Have phun and will wait 'till ya return…

PHPmarcel: heb je me meeltje ontvangen?! Niks van gehoord! :mad: