Weinig verzonden items in Outlook Express

vbimport

van de 1 op de andere dag wordt mail die door mij wordt verzonden niet meer opgenomen in de map 'Verzonden items'

best strange, want de mail komt wél aan bij de bedoelde ontvanger

how is this possible? (ik heb ff gechecked of het vinkje 'alleen lezen' nog aanstond bij het *.dbx bestand, but no...)

snap niet hoe dit 'ineens' kan (dat ze dus niet meer verschijnen in 'verzonden items')

anyone?

ONE

Ben ff nie @ home maar hier zit ik achter een pc die Outlook 98 erop heeft staan en dan vind ik als ik een nw bericht wil aanmaken, onder de opties ergens een regeltje waar staat:
“Delivery Options”
Save sent message to: …

Denk dat je naar zoiets moet gaan zoeken! Zal ongeveer wel hetzelfde zijn als in Outlook Express lijkt mij!

Originally posted by Wookie
Ben ff nie @ home maar hier zit ik achter een pc die Outlook 98 erop heeft staan en dan vind ik als ik een nw bericht wil aanmaken, onder de opties ergens een regeltje waar staat:
“Delivery Options”
Save sent message to: …

Denk dat je naar zoiets moet gaan zoeken! Zal ongeveer wel hetzelfde zijn als in Outlook Express lijkt mij!

dat klopt inderdaad alleen staat dat vinkje er bij mij gewoon wel!

dus da’s niet het probleem (kut MS, de ene dag werkt het en de andere niet meer meer :mad: )

thnkz, maar misschien weet iemand anders het wel!

ONE

het is normaal niet mijn stijl oude topics ‘op te rakelen’ maar in dit geval moet het ff…

ik geef Micro$oft ook altijd flink kritiek and it takes a great man to admit he’s wrong…

het ‘verzonden items’ probleem kwam door het volgende…door een (M$ :stuck_out_tongue: ) fout stond mijn pc-datum een tijd lang een maand te ver (dus was het volgens mijn pc al november)

daarom bleven e-mails die ik in die periode heb verstuurd onderaan mijn (op datum gesorteerde) Verzonden Items staan…

nu alles weer goed is komen de mails van october natuurlijk boven die van november te staan, hoewel ze wél recenter zijn (nog te volgen :confused: )

om een kort verhaal lang te maken, I found them again…

(you may laugh freely at my expense now)

ONE

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
you may laugh freely at my expense now

HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA

Sorry kon het niet laten

ach, dit valt me nog alleszins mee…:o