Weggegooid uit prullenbak

vbimport

Is er nog een mogelijkheid om wat je uit de prullenbak hebt weggegoid terug te halen.

Ik weet in ieder geval al dat ik stom ben geweest maar nu de oplossing nog.

Bedankt

nope. De prullenbak is zeg maar al een kans om het toch maar terug te halen. Maar ik weet iig geen oplossing. Hoewel er een bedrijf in England is die voor een aantal guldens weer data terug tovert. Dat is dan alleen mogelijk als er nog niets anders op is geschreven.

owja een aantal guldens is zeker een miljoen…

Hoe heette dat nou toch?! … hmmm!
iets met Recovery Disc ofzo!

Originally posted by Wookie
Hoe heette dat nou toch?! … hmmm!
iets met Recovery Disc ofzo!

Lost & Found?

het is als het goed is het mogelijk er is een programma voor weet alleen de naam niet meer

Zolang de sectoren waar de data stond nog niet overschreven is, is het in ieder geval technisch mogelijk om je data te herstellen.

Vroeger had je programma’s als ‘Undelete’ die nog een heel eind kwamen, weet neit welke programma’s dit onder Windows kunnen, maar bovengenoemde suggesties klinken goed

't lijkt me sterk als je je data nog terug kan vinden… In windows kan het zeker niet, maar ik denk dat je met de technische manier van Tax ook niet ver komt

ik heb hier een prog genaamd Revival en da lukt dus wel om de data terug te krijgen nadat ik ze had verwijderd :slight_smile:

tenzij de clusters al overschreven zijn natuurlijk…

Bedankt allemaal voor jullie hulp.
Als je mij nu ook nog wil vertellen waar ik dat proggie Revival kan downloaden dan ben ik bij deze straks misschien eindelijk weer geholpen.

Ik hoorde net van een vriend dat ie momenteel met hetzelfde probleem zit. Hij had het over Norton Utilities dat misschien zou kunnen werken. Ik ga Revival ook ff proberen, het is te halen op http://www.download.com

revival gedownload en ik ga het uitproberen of het lukt of niet dat maakt niet uit.
Ik wil diegene bedanken die daadwerkelijk iets hebben aangegeven.

Het hierboven ergens genoemde progje “UnDelete” bestaat nog steeds hoor, je moet het installen en het vervangt zeg maar je prullenbak. Als je dan iets in je prullenbak gooit dan kan je het terughalen als je het verwijderd hebt!
Eigenlijk net zoiets als de WinPrullenmand alleen dan uitgebreider! :wink:

En dat andere progje heette volgens mij Easy Recovery Pro!

Beide zijn hier te halen! Full & Free! :wink:

met het programma DIRsnoop (of directory Snoop… ff zoekn bij tucows etc.) moet het volgens mij wel kunnen, mits je HD niet al te vol is zodat de verwijderede delen nog niet overschreven zijn.

mazzl