Weg met die Pokemon

vbimport

Pokemon sucks de serie en da kinderhol die hier de laatste dagen ronddolld in cdfreak-land.
En zeg tegen uw moeder dat ze een vuile slet is .
Ik stel voor dat iedereen die pokemon iritant vind hier een mail te posten!!!

waarom vinden jullie mij irritant.
en mijn mama zegt dat jij enkel een stoute jongen bent en dat wij u moet negeren!
NEM

Negeren die pokkemon…je wordt bij de neus genomen

LOL

PS
Heb even gecheckt en inderdaad de username Pikachu is ook al geclaimd. :0 :0 :0

Pika!

Ronduit zielig!!!

(pokkemon offcourse)

waarom ben ik zielig?ik ben toch een brave jongen.mijn mama zegt dat toch en ikk kan al veel beeter typn en mijn gezichtjes werken ook al goed:

Uw gezeik over uw mama werkt op iedereen zijn systeem !

Pokemon, reageer voortaan alleen bij General Chat.
Daar kun je onzin plaatsen, dit is het “serieuze” gedeelte.
Of probeer het eens in het Italiaans …

waarom vinden jullie mijn mama niet leuk ze kan goed typ en internet lesen geven!en je zult nogal smulen op mijn feestje als ze de keek en pannenkoeken kookt.

Hey pokémon, jouw mamma is een hoer. Wel een goede hoor, want ik ben er vorige week nog geweest. Hmm… misschien vanavond wel weer, als ik geen succes heb

Ik wordt er ook strontziek van…
overal janken of vechten kinderen om die fokking kaartjes en hoor ik om elke hoek pika pika pika gdv…pff…ook van die kleine murkies wordt ik gek, zie je er gewoon eenstuk of 5 staan die met een mes een 6 jarig meisje van haar pokemon kaartjes beroven pffff…das toch nie normaal meer…

mijn mama zegt dat gij een viezerik zijt en dat gij een ombeleefderik bent
maar wat betekent een heor?
maar je zei dat ze goed is !dan is mijn mama wel een toffe want sommigen zeggen dat mijn mama niet leuk is maar jij zegt dan toch wel al van dat ze wel een toffe is.
NEM tegen alle mensen die mijn mama niet leuk vinden
NaNaNaNaNA er is weer iemand dat mijn moeder tof vind

Als jij voorgoed oprot uit de cdfreaks forum’s vinden we jou ook tof!!!

[This message has been edited by Cyberjunky (edited 27 May 2000).]

nice pic

btw UW ?? mooie beleefdheid vor mate

mjah vind het wel een overdreven rage, kids die elkaar in elkaar slaan ervoor enzo, sucked