Weg met die pokemon ! ban hem!

vbimport

Verdikke, 'k dacht dat dit forum Serious Questions&Answers was? Dan komt er hier zo’n zielig iemand zich hier voordoen als klein kind, genaamd pokemon. Straks is da onnozel manneke member met hier een beetje te lullen, er is nog niks zinnigs uitgekomen, aub administrators, ban toch die gast !!!

sorry voor het taalgebruik maar het werkt me serieus op mijn zenuwen dat zoiets hier toegelaten wordt. Kijk eens naar het aantal msg dat hij al heeft gestuurd en hoeveel er echt iets met cd’s te maken hebben !!!

He tof cuberjunkie,kun je dit eventjes doormailen?mijn e-mail adres is pokemon007@dolfijn.nl

mijn kenmerk

Het word tijd dat ik haktek ofzo maar weer eens opzoek, hoeveel keer wou je 'm?
2 miljoen ofzo…

Heb beter idee, wil iedereen alsjeblieft een mail naar die pokkejong sturen met alle scheldwoorden en beledigingen die je kan bedenken? Thanx very much

[This message has been edited by Cyberjunky (edited 27 May 2000).]

OOO shit zeg ik lach me hier kreupel!!!
die gast is echt wel beestig(pokemon)
die zit hier 2 dagen en hij is gewoon het CENTRUM van de AANDACHT!!!
gewoon super!
maar soory ik weet dat zo een onzin hier nie hoort maar toch ik vind die kerel eigenlijk wel grappig en goe!
sorry dat ik het zeg
Tja als het u nie aanstaat dan negeer je die post gewoon maar ik lees graag wel nog eens iets da om te lachen is en dienen redneck en taxman vinden het pricies ook wel ne keer beestig om zo nen kleinen onozolaar of snotaap bezig te zien
de groeten ken Bye

Mijn stem heb je oprotten die Pokemon, de enige die hem leuk vinden zijn de Belgen !
Normaal kan ik het daar uitstekend mee vinden, maar wat betreft pokemon dus niet.
Ik vind die pokemon maar een zielig k*tventje en z’n moeder is een CENSUUR.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by gex:
[B]Mijn stem heb je oprotten die Pokemon, de enige die hem leuk vinden zijn de Belgen !
B]<HR></BLOCKQUOTE>

En tenminste 1 Limburger, maar ja je weet wel wat belg betekend of niet?

zeg gex zal ik u “hoe bereid ik fondue” doorsturen ?

nee serieus laat die pummel (ja ik vind dat ook) toch zeveren

[This message has been edited by MaFd0n (edited 27 May 2000).]

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>de enige die hem leuk vinden zijn de Belgen<HR></BLOCKQUOTE>

ga je zijn richting volgen en lastig doen ja?

racist, djeezes bah

wacht maar tot een NL begint te lullen, maybe is ie wel NL; dan sta je ff mooi voor schut, negeer het toch gewoon, is toch anders ook gelukt met anderen

Goed lezen Redneck:

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by gex:
Mijn stem heb je oprotten die Pokemon, de enige die hem leuk vinden zijn de Belgen !
Normaal kan ik het daar uitstekend mee vinden, maar wat betreft pokemon dus niet.
<HR></BLOCKQUOTE>

Hier staat dus dat ik zeg dat alleen de belgen hem leuk vinden (volgens mij is het ook een belg, maar dat maakt niet uit).
En ik zeg dat ik het goed met belgen kan vinden, maar dus niet wat betreft de mening over Pokkeman.

Is het zo weer goed ??

pokemon threads worden voortaan geclosed in serieous q&a
ze zijn nog wel toegestaan in general chat