Weg met de limieten

vbimport

Bestaan er geen limiet-camoufleurs of dergelijke,zodat je kan blijve zuigen zonder dat de provider er iets van door heeft(telenet bij mij)
alvast bedankt…

helaas niet, waarom koop je dan geen sateliet, is onbeperkt :smiley:

jammer want ik heb casema met een data limiet van 1000 mb. maar u weet het zeker dat dat niet bestaat?

toch voor 99.9 %, tenzij je iemand kan overhalen die bij telenet werkt je metertje uit te schakelen :wink:

ik overweeg’t ze,maar ik koop mij liever eerst een 21’’ scherm,want mijn 17’’ sux,dus eerst het schermpje dan de sateliet… spijtig dat dat niet bestaat,er moet toch een weg zijn denk ik…

en hoe zou ik die mensen van telenet kunnen overhalen?

buh, i dunno
wees creatief :slight_smile:

geef ze een tienje misschien dat ze zeggen -> oke jij mag zoveel downen als je wilt.

p.s. ik geef je trouwens wel weinig kans. meer geld doet wonderen.

Bij Zeelandnet was het vroeger zo dat wij er 3 keer per maand over de limiet heen mochten. Toen dacht ik eens bij mijn zelf laat ik het een presteren om 55 GIG te verplaatsen. Nou dat is mijn ook gelukt alleen gelijk daarna heeft zeelandnet wel hun algemeen voorwaarde veranderd. Ja het zijn ook niet voor niks echten zeeuwen. Geen Cente Vee hè!!!

Ik weet niet hoe dat bij Casema zit. Zou je moet uitpluizen in de fair user policy. Misschien is dat ook wel mogelijk wie weet.

Veel succes ermee!!!

ja bedankt maar ik denk alleen niet dat het lukt
casema kennede.

Kijk de algemene voorwaarde heel goed.

Maar pas er wel mee op. Want als je nat gaat ga je ook goed nat. Kijk uit dus!!

wat gebeurd er dan eigenlijk als ik boven mijn gieg kom

Originally posted by Campo
jammer want ik heb casema met een data limiet van 1000 mb. maar u weet het zeker dat dat niet bestaat?

Maakt bij Casema toch nie uit! Met die speed die je daar haalt red je het nog nie eens! :wink:

He Campo.

Maak je niet druk over die gig. Ik zit ook op Casema en heb dus ook die gig limiet. Echter toen die limiet werd ingesteld (rond half december vorig jaar) maakte ik er met mijn vrienden (ook op Casema) een sport van wie er het eerste overheen zou gaan, en wat de gevolgen zouden zijn. Nou… na een paar dagen was ik er al overheen en er gebeurde niets. Ik zit nu maandelijks op zo’n 4 a 5 gig. Zonder problemen. Dus downeeeeeeeeennnnnnnnnnnn…

http://surf.to/Nieland

Het is waarschijnlijk zo, dat als het zo gaat dat je anderen gaat hinderen door zoveel te downen dat ze dan pas aktie ondernemen! :slight_smile:

Aangezien al je dataverkeer via je provider zal moeten lijkt het me vrijwel onmogelijk om een limiet op te heffen of te verdoezelen of wat dan ook…

En wie denkt dat casema nog eens gaat lijken op @home van essent??

Tja, schakel op over ADSL hé, belgacom controleert toch je limiet nie…

Originally posted by Digital Mayhem
Tja, schakel op over ADSL hé, belgacom controleert toch je limiet nie…

Had je gedacht. Ze controleren het wel ( en dat weet ik heel zeker ) maar reageren voorlopig niet, kwestie van nog wat klanten weg te ritsen bij telenet. Zal dus niet blijven duren vrees ik.

Ik weet niet hoe dat bij Casema zit. Maar bij Zeelandnet is het mogelijk om binnen een headend, zonder dat je MB worden geteld MB te verplaatsen. Ik heb het weleens gepresteerd om via mijn headend een paar proxy servers op te snorre die ook binnen dat headend zaten. En dan via die mensen hun computer op het net te zitten. Zo bleef mijn tellertje lekker op 1000 GIG staan, maar bij degene die zo’n proxy servertje draaide liep zijn teller wel. Misschien een optie om eens uit te proberen.