Weg met de anti-cdfreaks

vbimport

Sorry,

maar sommige gasten zijn alleen maar uit om zoveel mogelijk posts en replys onder hun naam te krijgen. Wat doen ze daarvoor ??? Wel stomme antwoorden geven en stomme vragen stellen die niets met pc of copy of cd te maken hebben. Stop daar toch mee en hou deze site voor mensen met echte problemen. Of beter, ga lullen op een ander forum voor zeveraars.

ZO jij komt vast in de hemel,een geine posting mag ook wel eens denk ik.

JAAAAAAAAA, want het is natuurlijk ZOOOOO belangrijk hoeveel posts je hebt…

<-- Posted by CaLiMo, @ http://kickme.to/ultimate64 -->

Of courze! Toch?
Greetz…

PS. Zo weer een reply’tje bij met het posten van een lame reactie op een zeer lame topic!

I’m back and bad as shit!

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue_winking_eye: :open_mouth:

zo ook weer 1 bij !!

Hij is toch op alles en overal aan het kankeren … weer zo een.

mrDJ

hehehe, blijkt hier statistisch toch weer dat zij met de meeste (?) postings zich wel in hun vis gebeten voelen…zeikzeikzeik :wink:

weer een stapje dichterbij member:-)))))

kingjw

ik wil geen honderd kun het bij 99 weer op nul zetten ?

he fille, ik weet niet waar je het over hebt, maar ik stel bv. een vraag over welk proggrammatje je het beste kan gebruiken voor covers uit te printen en jij gaat weer janken daarover

en volgensmij probeer jij ook zoveel mogelijk post te krijgen door op iedereen te kankeren

ja, en met dit te starten is er weer een onozzele topic geboren

Jonge staat je het niet aan negeer het ik doe dat ook, laat die, als ze nu blij zijn met dat, laat hen doen, en spreek en luister enkel naar serieuze mensen, ga in de chat als je iets interresant en serieus wilt vragen, hier lukt dat veel te moeilijk, ik haal me info al een tijdje van ergens anders omdat er hier shit word gepost de laatste tijd (niet van de oude freaks maar van alle nieuwe joiners die nog niets snappen van de gang van zaken hier, en dus zever posten om hun postjes omhoog te krijgen)

Dus m8 negeer het en ga bij serieuze mensen, is beste oplossing

Gauw ook ff posten heb ik er ook weer 1 bij…

JOEPIE

Zo weer 1 erbij…

(BTW misschien is het wel handig om het topics aantal te verwijderen. en deze bij profile onder te brengen.)