Weet iemand waar ik de nieuwste versie van win XP kan vinden?

vbimport

Wie kan mij een linkje toe sturen waar ik win XP kan vinden?

Alvast bedankt.

Zoek op ‘FXP Boards’ middels de zoekfunctie…

of ga eens op zoek via www.peiboard.com

Ik was net een beetje met kazaa aan het spelen en toen zag ik hem ook wel.

Ik weet alleen niet welke build dat was…maar ik weet ook niet welke build het laatste is :smiley:

Daar is hij ook te downloaden (RC1)

build 2535 is de laatste build van Windows XP. Dit is RC2 (vanaf build 2505 al)…

(je bedoelt onbereikbaar phrozeman ???)

:stuck_out_tongue: Eric

Originally posted by EricsMp3Cds

Damn, :slight_smile:

Thnx voor de spellings controle:D

Originally posted by EricsMp3Cds
[B]build 2535 is de laatste build van Windows XP. Dit is RC2 (vanaf build 2505 al)…

[/B]

2535???

dacht dat 2526 de nieuwste build was? what’s the difference? :confused: weet iemand dat toevallig?

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

2535???

dacht dat 2526 de nieuwste build was? what’s the difference? :confused: weet iemand dat toevallig? [/B]
Het geeft een thuis versie en een sever versie.
Als ik het goed heb 2526 is de thuis versie (draait hier als een trein)
2535 is de server versie krijg ik van de week.
Als ik het mis heb hoor ik het wel:confused:

Originally posted by Night Hawk
[B]Het geeft een thuis versie en een sever versie.
Als ik het goed heb 2526 is de thuis versie (draait hier als een trein)
2535 is de server versie krijg ik van de week.
Als ik het mis heb hoor ik het wel:confused:

[/B]

aaaaaah das het verschil dus…d8 al is er nou alweer een andere versie uit…wilde em wel gaan installen maar als der weer een nieuwe is wil ik die tuurlijk heheh! :wink:

Check eens wat binary news groups. Daar is hij zeker te vinden, bv in alt.binaries.warez.ibm-pc.ms-beta

suc6,
Joker007

inderdaad lees de mainpage soms eens en je zal zien dat daar een nieuwsgroup beschreven staat net zoals die hierboven.

Originally posted by RaSta
inderdaad lees de mainpage soms eens en je zal zien dat daar een nieuwsgroup beschreven staat net zoals die hierboven.

uhm en waar kan ik ook alweer nieuwsgroepen mee downen? dat zou toch ook in je meelprog moete kunne? (ik heb Outlook2000) of moet dat met zoiets als sbnews ofzow?

hiep hiep hoera,
nog een geluk dat er in je outlook 2000 een help-sectie is,ofanders had iedereen hier problemen…

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

uhm en waar kan ik ook alweer nieuwsgroepen mee downen? dat zou toch ook in je meelprog moete kunne? (ik heb Outlook2000) of moet dat met zoiets als sbnews ofzow? [/B]

Noppes … probeer het eens bij www.download.com en zoek op enz.enz.enz

News groepen kan ook met outlook express (Zit bij IE) of newsbin pro. Super handig proggie! :wink:

Moest Planetinternet ADSL nu nog toelaten dat je binaries afhaalt van nieuwsgroepen :frowning:

versie 2600.3 RTM Final Iso, gevonden op Edonkey :slight_smile: duurt wel 18 uur voordat ik het binnen heb :frowning: dus nu niet allemaal tegelijk inloggen graag :stuck_out_tongue:

Lijkt me sterk, er zijn veel fake-RTMs gaande op eDonkey, en windowsXP is nu nog geen 3 uur klaar, terwijl het al 3 uur is geleden dat je begonnen bent met downloaden, ik zou zeggen, kijk even in de iso naar een txt besstandje met het versienummer erin voordat je nog meer teleurgesteld bent als je het aan het installeren bent!:rolleyes:

ZKHbaldo

Kan er iemand mij eens zeggen of je nu al gebruik kan maken van die iso xp 2600 als opstart cd ?
Kan ik xp installeren vanaf een clean install ( na format )?

thanks ,
Snif

momenteel ben ik een andere pc aan het formateren, daarna zal ik proberen om XP (ik zal ook ffies de nfo file lezen) op installeren, ik zal het een en ander testen, ik zal ffies laten waten wat mijn bevindingen zijn. Wat is trouwens “RTM” ?