Weet iemand een goedkope shop voor dvd+r?

Ach de titel zegt het al. Liefste een internetwinkel die ook naar nederland verstuurd en niet al te duur is… Heb me helemaal blauw gezocht maar kan nie veel vinden, behalve dan amazon.de maar die verstuurd niet naar nederland :a :a

mzzl

CD Freaks niet goedkoop genoeg?

jawel maar niet de verzendkosten… dan ben ik net zo duur uit als hier in Nederland!

Dat lijkt me sterk omdat je in Luxemburg geen heffing over je DVDs betaald en in Nederland op DVD+R 0.50 EURO per stuk betaald. Bij 100 stuks scheelt dat al 50 EURO en voor minder dan dat kun je altijd wel een pakket verzenden. Meer in de FAQ.

mmmz, je moet voor een overschrijving 8 euro betalen. Dus dat zou dan al voordelig moeten zijn bij 16 schijfjes. Dus als ik bijvoorbeeld 3 spindels van de samsung 4x (die zijn goeie kwaliteit van TY), dan zou dat neerkomen op 3*12 + 8 + 12 (voor de cases) = €56. 56/30 = 1.86 per schijfje. Das net zo duur als hier!

Doen we toch even een prijsvergelijking ?

We pakken Tweakers pricewatch eens voor DVD+R / Datatrack DVD+R 4,7GB 2.4x, 100 stuks (Cakebox) ( http://www.tweakers.net/pricewatch/61919 ).

CdFreaks prijs : € 45 + 8 = € 53
Zwab prijs : € 45 + 4,75 = € 49,75

Hierna eens voor DVD+R / Samsung DVD+R 4,7GB 4x, 10 stuks (Cakebox) ( http://www.tweakers.net/pricewatch/87802 ) :

CdFreaks prijs : € 12 + 8 = € 20
Funprice prijs : € 12.50 + 5 = € 17,50

Tsja

thanx mr B!! kende die vergelijker nog niet, maar heb al wel heel interessante prijzen gezien. Ga denk maar fftjes bestellen :slight_smile:

mzzl

Even ter verdediging van cdfreaks : de cdfreaks shop is goedkoper als je een enorme bult dvd’s in één keer bestelt (en een beetje oplet dat de verzendkosten niet verdubbelen). Dit heb ik dus niet getest bij andere bedrijven, maar hoogstwaarschijnlijk gaan ook daar de verzendkosten nooit omhoog.

http://www.nierle4.com/

Je zult schrikken van de prijs!
:wink:

Wow , 10 euro verzendkosten !

ik heb opusshop.de gevonden; is ook behoorlijk goedkoop!

Ik heb net daar de Samsung 50-pack BeAll en Verbatim MCC003 gekocht. Alleen Beall ken ik niet; is dat een goed merk?

staan er geen reviews bij??

Ik stel voor dat we als echte Hollanders dit eens objectief aanpakken.

Laten we, om het in de stijl van Mr. Belvedere te doen, een prijsvergelijking opstellen. Een van de DVD’s met de beste prijs / kwaliteitverhouding is Bulkpaq DVD’s. Hoewel ik zelf altijd grotere bestellingen plaats, lijkt het me representatief om uit te gaan van 100 DVD’s.

Ik betaal bij www.nierle4.com hiervoor 4 x 7,99 + 10 euro verzendkosten.
Dit betekent dus 0,42 eurocent (0,36 eurocent bij 250).

Waarvoor slepen jullie de DVD’s naar huis?

jawel maar daar heb je weinig aan. Ik heb een Nec2500 en een Litey 832S en wil weten of ze daar goed op branden en of ik de dvd’tjes naar een half jaar kan weggooien

Bij de Lidl hebben ze die niet duur zijn.

die van de Lidl zijn maar; 1-2x

De Octron DVD+R’s van de Lidl zijn 2.4 en 4x. Werken prima, nog geen enkele fout gehad.

de verpakking in hun laatste folder (en de begeleidende text) zeggen 1-2x
Dus 4x is niet voor iedereen te garanderen

pssttt

www.cdrwinkel.com

Ik heb juist een bestelling toegekregen :slight_smile:
Woensdagmiddag besteld, vrijdagmiddag geleverd.