Weet iemand de Download limiet voor telenet?

Ik heb overlaatst een waarscuwing gekregen dat ik 2.5GB gedownload heb.Wat is de limiet nu eigenlijk per maand of per week?
En wat gebeurt er als ik nog een waarschuwing krijg???

Hallo, de downloadlimiet is 2 GB per week (inclusief emails sturen of ontvangen,…)
Ik denk dat je na de derde keer over de limiet te gaan gewoon geen toegang meer krijgt tot telenet en dat is voor eeuwig.

Kijk eens op deze sites www.pandora.be www.telenet.be

de download limiet is maar 2gig per week buiten het netwerk in het netwerk zelf is ze onbeperkt
1ste keer: waarschuwing
2de keer : een ban van 2dagen
3de keer : permanente ban

ze doen er nogal dubbelzinnig over…
de limieten zoals hierboven zouden gelden, maar ze zeggen dat ze enkel zullen ingrijpen als je door je downloadgedrag de klanten in je omgeving gaat storen … en dat ze er tot voor kort (?) nog maar 3 mensen van gegooid hebben (particulieren)

ga eens kijken op volgende URL : http://www.telenet.be/internet/toegang-klanten/qaklanten/target.htm

succes

Sorry,moet zijn : http://www.telenet.be/internet/toegang-klanten/qa-klanten/target.htm

hallo ik heb gelezen dat je nu 2gb/week mag downloaden en vroeger
was dat maar 300MB/maand en jullie zeggen dat als er meer man op telenet komt
surfen later dat jullie terug de 300 invoeren.Dat is dus onmogelijk surfen als je het mij vraagt!!! Als je elke dag maar 1 uurtje surft en gewoon wat fototjes
bekijkt kom je al over de 300M/maand!!!
Wat moet dat zijn als je eens shareware en mp’s wil downloaden!!!
Ik heb het eens getest:
ik heb uur lang gewoon wat foto zitten bekijken op sites
en ik kom aan rond de 10MB dus 30 dagen 1 uurtje nog maar simpele foto’s downloaden kom je al aan de limiet!!!Dan nog geen spraken van software en muziek!!!Dus ik wil maar zeggen als de 300mb regel terug word ingevoerd
kun je beter al gewoon internet nemen via telefoon.
Dat gaat toch even snel voor foto’s te bekijken en teksten te bekijken.
Daag

Dat is juist het probleem met telenet, er is niets duidelijk:

1. 300 meg/maand contractueel blijkt op heden 2 Gb/week te zijn (zolang het nog duurt, kan van de ene op de andere dag veranderen maar je moet wel een contract tekenen van een jaar)
  2. Wat is in die 2 Gb/week inbegrepen ? Enkel het “echte” downloaden van files, of ook de upload en de mail ?
    3)Wanneer begint bij telenet een nieuwe week en dus een reset van hun tellers? Logisch zou zijn de nacht van zondag op maandag maar informeel heb ik gehoord dat het de nacht van woensdag op donderdag zou zijn (uh ?)
  3. Je mag geen servers draaien maar oogluikend mag het dan weeral wel als je niet overdrijft. “Overdrijven” is echter een heel rekbaar begrip vind ik.
  4. Telenet wijzigt eenzijdig afspraken, zoals sinds maandag: upload van jou naar internet beperkt tot 128 Kbit (=15K/sec)

Nu wil ik telenet ook niet geheel afbreken, voor hetgeen je krijgt is het zijn prijs momenteel meer dan waard, vooral als je veel/lang surft.Maar een beetje minder vaag in hun politiek zou al héél veel oplossen.

Mocht telenet nu al een statuspagina opzetten waarop je je limiet kan zien en nagaan hoeveel megabyte je nog hebt, dat zou al heel wat problemen oplossen, evenals het voorzien van een duurdere account (bvb 2500fr/maand) waarmee je tot 4 Gb/week kan downloaden voor de fanaten.

hallo,ik heb een vraagje als ik een waarschuwing krijg da je over je downloadlimiet zit en als je dan op het interenet gaat moet je dan bijbetalen en hoeveel dan als het zo is?,en hoe kun je eigenlijk zien hoeveel giga da ge al hebt gedownload?

Ik neem aan dat je ook Telenet hebt als provider ?

http://www.telenet.be/mijntelenet/

Log in en u kan uw telemeter raadplegen.