Weet er iemand hoe je paswoorden kan zichtbaar maken ? Zoals '.pwl' bestanden of zo?

vbimport

Weet er iemand hoe je paswoorden kan zichtbaar maken ? Zoals ‘.pwl’ bestanden of zo ?
Ik probeer dat met excel, word en dat werkt niet. Heeft er iemand een progje daarvoor ?

ja is lachu naar de bieb gaan en dan het proggie pwltool downen daaro en dan de pwl files encrypten en naar je hotmail sturen…

hahaha heb ik ook al 80 miljoen keer gedaan!
dan moet je de passwords veranderen op de site van de provider en dan kan de hele bieb niet meer op internet dit is zo kick als de systeembeheerders komen en als je ze staat uit te lachen!!!

(trouwens dat progie kan je vinden met www.altavista.com en dan pwltool intypen!!!)

Is wel cool, jammer dat het bij ons op school niet meer klan. Alles wat je doet moet met een pasje zodat ze je altijd achterhalen. maarja, is ook wel logisch, als je kijkt hoevaak ik daar de start knop al niet weg heb gehaald…

Voor diegenen die dat niet weten moet je

1-) start knop 1 x aanklikken
2-) op escape drukken
en dan op een alt streepje combinatie ofzo. Werkt alleen in win95 want nu ik het bij mezelf probeer lukt het me niet meer