Weet er hier iemand het tel nummer van rgcomputers?

vbimport

hallo hee weet er hier iemand het tel nummer van Rg computers in volendam ? het tel nummer wat op hun website staat klopt niet wordt nooit opgenomen dus dat schiet niet op he, of het addres als iemand t heeft graag even mailen naar onderstaand email addres.
het is trouwens een hele goedde zaak ! 1 van de goedkoopste !
maar ik wil een nieuw systeem kopen van 3000 piek maar ze zijn maar niet te bereiken shit zooi k heb t verkeerde nummer en ik kan er wel heen gaan maar dan kom ik helemaal voor jan lul als ie iets niet in voorraad heeft snap ie

wwvi@hotmail.com

Originally posted by crackerrw
[B]hallo hee weet er hier iemand het tel nummer van Rg computers in volendam ? het tel nummer wat op hun website staat klopt niet wordt nooit opgenomen dus dat schiet niet op he, of het addres als iemand t heeft graag even mailen naar onderstaand email addres.
het is trouwens een hele goedde zaak ! 1 van de goedkoopste !
maar ik wil een nieuw systeem kopen van 3000 piek maar ze zijn maar niet te bereiken shit zooi k heb t verkeerde nummer en ik kan er wel heen gaan maar dan kom ik helemaal voor jan lul als ie iets niet in voorraad heeft snap ie

wwvi@hotmail.com [/B]

Probeer het maar eens bij www.europc.nl

Volendam? Was dat niet in vlammen opgegaan?

of volendam in vlammen opgegaan is weet k niet maar mn sigaret is wel in vlammen opgegaa da weet k wel

enneh deze www.europc.nl is ook goedkoop !

thanks !

0346-330965

Is in Breukelen volgens http://www.detelefoongids.com/

Is trouwens RGC computers is misschien niet de zelfde!

Klopt in breukelen, spotgoekoop idd. Had een 30gb HD gekocht voor ong. 90,- goedkoper dan veel concurenten