Weer trug van weggeweest :)

vbimport

Hallo cdfreakers.
Hier ben ik maar weer eens. Het is een tijd geleden. Ik had heel weinig tijd door school en allerlei andere dingen, maar dat is nu allemaal voorbij, dus jullie zullen me hier weer vaker zien.
Ik heb gezien dat ik een hoop gemist heb, dus dat zal ik maar weer eens gaan bijwerken denk ik.
Ik hoop dat voor iedereen dat ie nu vakantie heeft. Ik wel tenminste, nog 2 weekjes en dan ben ik op vakantie.
Ik wou jullie nog ff een prettige vakantie wensen.

Nou, tot later maar weer :slight_smile:

Ben jij een lekker meisje

:confused:

Alastaman, gedraag je !

En dat is een bevel ! :wink:

welkom terug mootje, waar ga je over 2 weken trouwens heen op vakantie ?

Welcome Back!!! :slight_smile:

rozen verwelken, bloemen vergaan, maar ons mooitje blijft bestaan :smiley:

Welcome back

Hopelijk komt er nu weer wat zonneschijn op het forum :slight_smile:

Wat vertel je me nu Mo? Ik heb je afgelopen vrijdag nog gezien :slight_smile:

gr8 to have u bek :slight_smile:

Originally posted by Mootje
…Het is een tijd geleden. Ik had heel weinig tijd door school en allerlei andere dingen, maar dat is nu allemaal voorbij, dus jullie zullen me hier weer vaker zien…

Weinig tijd door school? Whahaaa. Voor CDfreaks MAAK ik tijd:) School en m’n n8rust komen daar wel onder te lijden, maar dat maakt me nix uit. Ik ben mooi over naar 4 atheneum:D. Kijk Moot, zo doet men dat. Waar ga jij eigenlijk heen op vakantie?

Originally posted by R0bby

Waar ga jij eigenlijk heen op vakantie?

HmmZ, zoeken jullie haar te stalken ofzo ?

Hoi mootje
Welkom terug:)

Ten eerste zal ik Mootje maar weer welkom terug wensen want dat is natuurlijk het belangrijkste :smiley:

En ten tweede vind ik dat Alasta Man niet van die opmerkingen moet praten. Het is natuurlijk geen probleem voor mij als die homo is

Don’t take it Personal :smiley:

Originally posted by Pyromaniac
[B]Ten eerste zal ik Mootje maar weer welkom terug wensen want dat is natuurlijk het belangrijkste :smiley:

En ten tweede vind ik dat Alasta Man niet van die opmerkingen moet praten. Het is natuurlijk geen probleem voor mij als die homo is

Don’t take it Personal :smiley: [/B]

en waaruit maak je op dat ie homo is? Ken je em uit de scene??

Don’t take it Personal :smiley:

Wat begint met een onschuldige mededeling over de ‘terugkeer’ van de official CD Freaks girl begint nu alweer uit te lopen op sexueel getinte postings…zucht

Hmmz sex? Waar? Als Alasta Man iets van vrouwen hoort weet je dat t feest is heh :slight_smile:

Ik kan nou wel gaan zeggen welcome back Mootje, maarja heb nooit echt conversatie met da cdfreaks girl gehad… …duzz… …alleen gelezen; maar welcome back :slight_smile:

Je moet trouwens tijd VRIJMAKEN voor cdfreaks jah! R0bby roelz :slight_smile:

Originally posted by Da_Taxman
Wat begint met een onschuldige mededeling over de ‘terugkeer’ van de official CD Freaks girl begint nu alweer uit te lopen op sexueel getinte postings…zucht

Maak je er niet druk om Tax, je weet wie het zegt…

Ennnuhh een beetje sex is niet mis (alhoewel het hier weer eens geheel misplaatst is in mijn ogen)… we moeten het niet compleet weren ofzow maar sommige mensen schijnen nogal een tekort te hebben waardoor de texten van hen posts nogal beinvloed worden…

ik noem geen namen btw…

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Maak je er niet druk om Tax, je weet wie het zegt…

[/B]

Ben retired he… :wink:
Maak me er ook niet druk om, het valt me gewoon op dat in dit forum 9 van de 10 topics daar op uit lijken te draaien en altijd door dezelfde personen… misschien een keer bij een psycholoog of psychiater langsgaan, daar moet toch sprake zijn van behoorlijke frustraties :stuck_out_tongue:

Originally posted by Da_Taxman

Ben retired he… :wink:
Maak me er ook niet druk om, het valt me gewoon op dat in dit forum 9 van de 10 topics daar op uit lijken te draaien en altijd door dezelfde personen… misschien een keer bij een psycholoog of psychiater langsgaan, daar moet toch sprake zijn van behoorlijke frustraties :stuck_out_tongue:

Of op de wallen :slight_smile:

Jullie willen weten waar ik op vakantie ga?? Ergens in Brabant. Maar precies waar ga ik lekker niet zeggen :stuck_out_tongue: Anders ben ik bang dat ik geen rust heb :smiley:
Ik had idd geen tijd door school. Had giga veel te doen nog en ik wou over zonder onvoldoendes, en dat is nu gelukt.
Maar euh, waar gaan jullie allemaal naartoe op vakantie???

dat wil ik OOK!!!
Over, zonder voldoendes?? Kicke! Manneke bij mij uit de klas had 12 tekorten, 2 voldoendes op zijn rapport, maar die ging niet echt over…
Wat voor school doe jij dat je alleen maar onvoldoendes mag halen???

LOL
hehe, was een typefoutje :d