Weer iso euro 2000

vbimport

ik heb euro 2000 geinstalleerd en als ik hem wil installeren geeft hij aan:
a required .DLL file was not found
this program has performed an illegal operation and will be shut down
weet iemand wat ik hieraan kan doen

ik bedoel als ik ga spelen geeft hij aan:a required .DLL file was not found
this program has performed an illegal operation and will be shut down

Ik denk dat die kerel waarvan je euro 2000 hebt gekocht dat die een paar DLL files op de cd is vergeten schrijven.
Tja als hij een image heeft gemaakt met CloneCD kan da eigenlijk nie maar als hij de bestanden gewoon naar de hard disk zette en dan op cd burnen met crack natuurlijk ne hij heeft de DLLs vergeten erbij te zetten dan heb je dus dat probleem
ik zou zeggen:
Heb je een CD writer?
ik heb donderdag het spel ook en dan kan ik alle DLLs door mailen en dan kan je ze erbij pieren!en vraag je geld terug als je het van een ander gekocht hebt.toon het hem anders of zend het terug naar hem dan ziet hij het wel.maar ondertussen heb je de cd inhoud wel al op je HD gezet en kun je het nog altijd burnen op een cdr
Tja ik zit nu wel te kakken dat gij het van een ander hebt gekocht maar het kan ook zijn dat gij het verkeert gekopieert hebt geef ne keer ies wa meer info BYE

Ik ken dit probleem, heb ik ook gehad, wat je moet doen is het euro2000.exe bestand van de root van de cd naar de map kopieren waarin je euro 2000 hebt geinstalleerd, en daar het bestaande euro2000.exe overschrijven, daarna werkt hij via dat bestand (evt nieuwe snelkoppeling maken).

Suc6

de crack dus met andere woorden
net zoals bij fifa 2000 !
tja ik ken da probleem ook
het kan da wel zijn
ik denk dat dat het wel zal zijn!

harstikke bedankt
hij werkt nu
ik heb de .exe gekopieerd