Weer een superoriginele film : De fast and the furious 3

Variety meldt dat Universal Pictures het groene licht heeft gegeven aan een derde deel uit de Fast and the Furious reeks.

Er zijn al gesprekken met Vin Diesel die, na 2 Fast 2 Furious te hebben overgeslagen, er misschien wel wat in ziet om in dit derde deel weer terug te keren in de rol van Dominic Torretto.

Paul Walker, die in beide delen speelde, zal in dit deel niet meer te zien zijn.

Voorlopig zijn we dus nog niet af van Golf GTI’tjes met getinte ramen , elco’s met ingebouwde voltmeters en PDA’s die het zuurstofpercentage in je motorblok regelen. Whoei ! :rolleyes:

beter gister nog F&F 1 zitten kijken (in DTS heb het toch wel wat)

Hoop idd alleen dat Vin Diesel toch weer een rol gaat spelen vond 2 nou niet zo.

BTW Mijn wagen is afgelopen week ook gespot :smiley:

Staan fotootjes van op een forum. :wink:

Wel grappig je eigen auto tegenkomen op een website die je niet kent en je zelf niet eens de fotos heb genomen

sjek um :bow: Hulde voor die gasten heb ik toch nog een idee dat ik het niet alleen maar voor me zelf doe

Ach best grappig…

Dit zijn typische films van het kaliber: verstand op 0, ogen op de vrouwen en de auto’s, geluid hard en kijken maar. Niet over nadenken en vooral niet ergeren aan fouten. Gewoon 1,5 uur van je leven welbesteed vernaggelen door naar een leuke, doch slechte film te kijken.

Af en toe is dat best lekker :slight_smile:

Originally posted by spooky20
[B]beter gister nog F&F 1 zitten kijken (in DTS heb het toch wel wat)

Hoop idd alleen dat Vin Diesel toch weer een rol gaat spelen vond 2 nou niet zo.

BTW Mijn wagen is afgelopen week ook gespot :smiley:

Staan fotootjes van op een forum. :wink:

Wel grappig je eigen auto tegenkomen op een website die je niet kent en je zelf niet eens de fotos heb genomen

sjek um :bow: Hulde voor die gasten heb ik toch nog een idee dat ik het niet alleen maar voor me zelf doe [/B]

pfff… iemand uit goudriaan die in de Wilhelminalaan in Gorinchem jou wagen spot. Geintje zeker?! Zeg zag ik jou vorige week niet in werkendam rijden?!:wink:

ehm vorige week zeg je he?

Denk ut niet kan een maatje van me zijn geweest heeft bijna hetzelfde bakkie :wink:

En fyi tis de Marinus SPronklaan en NIET de Wilhelminalaan :bigsmile: