Weer een stap dichterbij.......... DE FINALE..!

vbimport

Nou had zo `n twijfels over het NL elftal…maar goed 3-0 is een goede zet…
Wat wordt het met Frankrijk ? ik denk verlies…

als ze spelen zoals in de eerste helft jep, verlies, als ze spelen zoals in de tweede helft dan hoop ik dat ze winnen, want ik kan die franse ploeg nog minder uitstaan dan sommigen uit de nederlandse voetbalploeg.
Grtz

't is overduidelijk dat de beste ploeg uit de groep nl. Tjechië eruit ligt. Heel spijtig… 'k ga ze missen de Tjechen… kan je tenminste lekker mee verbroederen!

TJECHIE!!!

P.S.: en ik vrees dat Frankrijk… (ze durfden 't stad nie in gister… veels te veel tjechen) de finale gaat spelen

Nederland mocht dan uiteindelijk ‘gemakkelijk’ gewonnen hebben. Als je realistisch blijft was het spel nog steeds erg beroerd met name in de 1e helft.
Dat iedereen het slechte spel, vervolgens in de 2e helft vergeet door de doelpunten die vielen zijn dan ook niet realistisch. Het spel van nedelrland was nog steeds slecht, het kan veel beter !!!. Hopenlijk spelen ze woensdag een goeie wedstrijd, want ik heb daar namelijk kaarten voor…

Greetz,

Enigmastar

Sorry hoor maar die Fransen leken me nou ook niet geweldig. Nederland gaat gewoon winnen en een verlies hoeft nou ook niet rampzalig te zijn als we dit EK toch een keer gaan verliezen dan kan dat beter woensdag gebeuren. De finale is een stuk dichterbij nog maar drie wedstrijden te gaan!! En we hoefen alleen de laatste twee te winnen gaat wel erg vlug

Wie hebben we liever als tegenstander in de kwart finale Spanje, Noorwegen, Joegoslavie of Slovenie? Zou grappig zijn als Slovenie #1 wordt en Spanje #2 wil ik zien hoe erg Frankrijk zijn best gaat doen tegen Nederland Zal je ineens een paar eigen doelpunten gaan zien.

Afwachten maar

topie