Weer een aanslag?

vbimport

Ja ik hoorde het alweer op de Radio.

De vliegtuigen begonnen net weer een beetje te vliegen. En wat denk je. 10 Arabieren opgepakt met messen. Ze hadden valse identiteitspapieren en tevens hadden sommigen een vliegbrevet. What the fuck is going on!!! Dit is niet meer normaal en die terroristen motten gewoon uitgeroeid worden voor dat er nog meer slachoffers zullen vallen:(. Wat zou hun doel nu geweest zijn? Whittehuis?:confused:

het witte huis was al het target van dat vliegtuig die bij Pittsburg is neergestort, deze gingen waarschijnlijk voor 'n 2e poging.

Waarschijnlijk, het doemscenario, is dat er gewoon honderder mensen klaarstaan om acties uit te voeren. Misschien zelfs wel over de hele wereld?

Sja… …dat is wel angstaanjagend. Was dat op het nieuws ofzow? Gatver… …sommige mensen zijn echt gestoord dus he… Die 3 minuten stilte vond k trouwens wel vrij lang… …k kan nie zo lang stil zijn :slight_smile:

Originally posted by jpschadde
Die 3 minuten stilte vond k trouwens wel vrij lang… …k kan nie zo lang stil zijn :slight_smile:

Ik zat in het vliegtuig op weg naar huis van vakantie, dus had toch nix te doen! :slight_smile:

Maar dit is echt nie goed hoor! Wat zijn dat nou toch voor zieke geesten?! Slaat toch nergens op om zomaar onschuldige mensen van ut leven te beroven!? (Ben er dus ook op tegen om maar lukraak heel Afghanistan plat te gooien!)

Originally posted by Wookie
[B]
Ik zat in het vliegtuig op weg naar huis van vakantie, dus had toch nix te doen! :slight_smile:

Maar dit is echt nie goed hoor! Wat zijn dat nou toch voor zieke geesten?! Slaat toch nergens op om zomaar onschuldige mensen van ut leven te beroven!? (Ben er dus ook op tegen om maar lukraak heel Afghanistan plat te gooien!) [/B]

Tja…

Maareuh het wordt steeds duidelijeker en duidelijker dat deze acties al jaren geleden zijn gepland…

Ik denk het niet, ze zijn nu weer vrijgelaten.

Iedereen is in paniek op dit moment en begrijpelijk, maar om daar nu weer het gehele vliegverkeer voor stil te leggen is wel wat erg voorbarig. Veiligheids agenten aan boord is vlgs mij de beste oplossing. Net zoals bij El AL en Royal Jordanian. KLM heeft deze trouwens ook al op dit moment op de routes naar Aruba.

ik kan ze wel helpen, heb dit jaren in dienst gedaan… vliegtuigjes neerhalen…

kijk, met deze flycatcher deed ik dat…

voor een filmpje klik hier onder…
flycatcher tegen helicopter

JE doet r nix tegen. Als ze de wereld plat willen gooien is dat zo gebeurd… …WW3 zal fataal zijn denk ik. En Nostradamus had het al voorspeld in 1652 :slight_smile: (mag je hier wel een smiley 8r zetten :))?

HEt is aso DAT het gebeurd is, diegenen die het verzonnen hebben zijn gek, maar je doet er volgens mij echt nix tegen…

hmm het filmpje werkt helaas niet

Bij mij ook niet…
Maar t was dus onzin dat ze aanval wilden plegen. Ze zijn alweer vrij; d8 ik ergens te horen.

Heb net wel op tv gezien van een werkgever van op de 103e tot 105e verdieping waarvan 700 werknemers dood zijn. Dat vind ik nou ECHT HEEL ERG. Die mensen moet je dan eigenlijk helpen.

Ook zag ik weer dat fillempie van Bush in manhattan… …wat een lul is dat toch…

nostradamus had het verspeld…
kreeg het volgende te horen
…1000 jaar geleden was er iemand die 3 wo’s had voorspeld
hij had de eerste en de tweedde goed voorspeld en de derde
en laatste zou in 2001 komen en hij zei bij de derde"the leader
shall fail( Bush duz) en "two big brothers will be thorne appart
in chaos( die twee flats in NY) stuur het door dank u voor u aandacht

uhu jaha…hij voorspelde het volgende
die had da voorspelt in 2000
en op 9 september
nie op 11 september

lol

Originally posted by carlo vaesen
nostradamus had het voorspeld… yadda yadda yadda

Kan IEMAND mij vertellen in welk Quatrain van Nostradamus werken dit dan staat ?

Ik heb het nagevraagd bij een zeer goede vriend van me die zo’n beetje alle documenten heeft die Nostradamus ooit heeft geschreven , maar volgens hem staat er in zijn complete werk geen ENKELE voorspelling die lijkt op bovenstaande.

Heel lang geleden bestonden er Katholieken/Protestanten die wilden dat iedereen Katholiek/Protestant moest worden.
Daarom voerden ze al snel oorlog tegen andere godsdiensten.
Tegenwoordig willen de moslims dat iedereen die niet moslim is moslim moet worden en willen ook gaan vechten (Heilige Oorlog). Nu je kunt eigenlijk nu wel zien dat die mensen gewoon 500 jaar achterlopen ?? Die moslims zijn gewoon niet kleffer genoeg om hun eigenland te besturen daarom moet Amerika een handje meehelpen en daarom zijn die kut moslims aanslagen gaan plegen op Amerika. Amerika mag voor mij part alle moslims ter wereld uitroeien (er zijn uitzonderingen natuurlijk) want het is gewoon ontkruid die later weer opnieuw op komt zetten.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Kan IEMAND mij vertellen in welk Quatrain van Nostradamus werken dit dan staat ?

Ik heb het nagevraagd bij een zeer goede vriend van me die zo’n beetje alle documenten heeft die Nostradamus ooit heeft geschreven , maar volgens hem staat er in zijn complete werk geen ENKELE voorspelling die lijkt op bovenstaande. [/B]

Dit stuk is nooit door Nostradamus geschreven maar door een student van de Brock Universiteit in Canada rond 1990 lees het volledige verhaal http://www.snopes2.com/inboxer/hoaxes/predict.htm en http://webwereld.nl/ vind je nog wat links er over.

en nostradamus is gestorven in 15xx ofzo

dus dat ie een boek 100 jaar later schrijft is ook nogal onwaarschijnlijk

naja ik ga me er nie druk om maken
als die lui met atoombommen gaan gooien is iedereen dood en merk je er toch nix van
en als ze het nie doen…gaan ze echt niet nederland aanvallen
Ik bedoel…wat wil je hier nou platgooien?? :slight_smile:
Die paar tankjes? :stuck_out_tongue:

En die voorspellingen
Er zijn zoveel voorspellingen gedaan die niet klopten…en dat er nou toevallig es eentje bij zit die klopt…is gewoon puur toeval

Originally posted by cartman_cdz
[B]naja ik ga me er nie druk om maken
als die lui met atoombommen gaan gooien is iedereen dood en merk je er toch nix van
en als ze het nie doen…gaan ze echt niet nederland aanvallen
Ik bedoel…wat wil je hier nou platgooien?? :slight_smile:
Die paar tankjes? :stuck_out_tongue:

En die voorspellingen
Er zijn zoveel voorspellingen gedaan die niet klopten…en dat er nou toevallig es eentje bij zit die klopt…is gewoon puur toeval [/B]

Nostradamus’ andere voorspellingen over de 2 wereldoorlogen klopten ook vrij accuraat… wil overigens niet zeggen dat ik er echt in geloof.

Maar over die atoombom: mogelijk merk je er niks van, maar het zou kut zijn als je het overleefd.Dan wordt je gewoon letterlijk verteerd door kanker…

Originally posted by jojk
[B]

Nostradamus’ andere voorspellingen over de 2 wereldoorlogen klopten ook vrij accuraat… wil overigens niet zeggen dat ik er echt in geloof.
[/B]

accuraat? Nostradamus? ja… hier heb ik eigenlijk maar 1 woord voor nodig: interpretatie…

Originally posted by Dee-ehn
[B]

accuraat? Nostradamus? ja… hier heb ik eigenlijk maar 1 woord voor nodig: interpretatie… [/B]

men zegt dat het accuraat was iig