Weekend!

vbimport

Het word prachtig weer en ik heb de hengels al weer klaar staan.
ik heb tussendoor een paar tukjes gedaan en ga nog een paar uur plat.
om een uur of 4 sta ik op en reis naar mijn favoriete stek ( bij ons in de achtertuin, wij hebben het mooiste viswater dat er bestaat ( daar liggen karpers in, ohhh ( en daar zijn wij HEEL zuinig op ))).
Niet jaloers worden hoor, ik kan er ook niets aan doen.
Ik hoop e'n paar van die grote rakkers aan de haak te slaan ( en terug te zetten natuurlijk )een paar mooie foto's te maken en mijn weekend is weer goed.
Daarna heb ik weer tijd om op CD Freaks te kwalleballe
goede nacht.

HEEEEEEEE mensen ik ben al weer op.
de wekker is nog niet eens afgelopen kun je na gaan!!
De temp. meter geeft aan: 14.1 Graden cel. bij 60% luchtvochtigheid.
Dat word een goede ochtend. ik voel het aan m’n water.
Ze liggen op mij te wachten, die rakkers.
Ik hoop dat jullie mij een goede vangst wensen ( daar ga ik in ieder geval van uit ).
TOT straks !!!

Is dit zielig of is dit zielig?

SUcces met het vissen als je klaar bent met visssen neem dan even paar foto’s van de vangst en plaats die hier, lijkt me leuk.

Volgens mij is Portje bewaker ofzo met nachtdienst maar goed, zo niet (ik wil hem als zijnde gerespecteerd forum poster niet kwetsen natuurlijk), dan heeft hij echt een fantastische hobby.

Persoonlijk zit ik nogal diep in het illegale visgerei, dus misschien kunnen we es een keer een dealtje maken…

Portje is zo gek als een deur volgens mij. Overnachten in zijn tentje, 's-nachts laat naar bed, op een onchristelijk tijdstip weer opstaan om van die arme levende wezens aan de haak te slaan (om ze vervolgens weer netjes te laten vissen hoop ik).

Maar gek is niet altijd negatief, zoals bij Portje duidelijk het geval is. Portje mag dan zo gek als een deur zijn, maar dan op een leuke manier.

Portje, ik hoop dat je een goede vangst gehad hebt en ben eveneens benieuwd naar de foto’s. Stuur ze maar door met je laptop vanuit je tentje

Da_Taxman

Helaas jongens, een slechte morgen geweest, nou ja het weer was natuurlijk uitstekend en dat was nu net het probleem.
er zaten een paar mooiweervissers zeer vervelend te doen een eindje verderop en verpestte het voor anderen liefhebbers.
nou ja, niet druk over maken de volgende keer beter.

en wat ik wel leuk vind is dat er toch een kentering begint te komen bij CD FREAKS, geen al te negatieve repley’s, integendeel het klinkt aanzienlijk positiever dan een tijdje terug. dat doet mij goed.

voor DoMiN8ToR: wie weet kom ik hier nog op terug, ik zoek nog iets speciaals dat nergens verkrijgbaar is. onthouden doe ik het in iedergeval bedankt.

ps: niet teveel over die laptop praten want die is van paps, als ie er achterkomt zwaait er wat voor me. ( dit haal ik later weer weg voordat hij het perongelijk leest)