Website uploaden bij NAMEZERO?

vbimport

Heb namezero al ettelijke malen gemaild hieromtrent maar ze mailen me telkens terug met het excuus dat ze het veel te druk hebben.

Graag had ik hier meer uitleg over hoe de upload juist gebeurd.
Is het via FTP://namezero.com of ftp://mijndomein.com of via http:// ???

En kan ik ook die beruchte banner omzeilen?
alvast bedankt allemaal

Ik dacht dat Namezero geen hosting deed…

En voor scripts die de banner kunnen verwijderen zou ik je willen adviseren de zoekfunctie van dit forum te gebruiken, het is al enkele malen eerder behandeld.

Da_Taxman

Je kan NIKS uploaden, je moet naar control panel gaan en dan je log-in + pass invullen. En dan moet je het adres invullen wara de site moet beginnen. Namezero is een doorlink-host.

Greetz,
RMX

Er vanuitgaande dat je een newbie bent :

Namezero haalt in feite onder een andere naam een website op. Zo zal jouw site bijvoorbeeld " www.andros.com " heten. Je moet dan zoals een voorganger al zij naar et ontrolpanel gaan en dan een channel invullen ( main ofzo, dat weet ik zo uit mijn fhoofd niet )

Als je dan naar andros.com surft, surft namezero eigelijk tegelijk naar het door jou opgegeven channel en haalt die pagina op en tovert hem op jouw scherm. Je zou zo ook iets als www.andros’-cdfreaks.com kunnen hebben en dat namezero dan www.cdfreaks.com ophaalt

Kortom: je moet je site bij een andere service uploaden (www.freehost.com/jouwpagina) en dan je Namezero account daar naar laten verwijzen. free2surf ( www.f2s.com ) is een zeer goeie host en zoek anders hier eens.

Hey Nostrofu,

Thnx 4 placin’ F2S.com ziet er leuk uit !! Ga ik toch ff proberen…

Andros, ik zit zelf op crosswinds.net is voor de beginner de ideale gratis provider zonder reclame. En als je veel data traffic krijgt zetten ze je over naar de server voor havvy traffic en die draait nog best relaxed (lees: je wordt er niet afgekickt en bent op redelijke speed te bereiken).

greetz Appie

Voor de banner heb ik nog wel een scriptje liggen die je in je site mikt zodat je de banner verbergt = niet zo goed als het eerste script (maar daar heeft namezero al wat op gevonden) maar het werkt !! mail maar ff !!

kijk eens op www.www.namezerobreaker.f2s.com daar doen ze het al voor je je hoeft het zelf niet eens meer te doen

mzzl frankisback

Nog een laatste aanvulling: wees voorzichtig met het verwijderen van die banner onderaan. Ik en velen met mij hebben dat ook gedaan, maar na een tijdje was die weer terug. Sommige hebben de truc meteen weer gedaan en deze pagina’s werden toen geblokkeerd (hè hansje ).

Je kunt volgens mij beter een link maken die dan ‘over’ de oude haan gaat als je erop klikt (zie mijn pagina www.gamefreakcdcopy.com )…

<A HREF=“http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?team=80018087” TARGET=_blank> </A>GR33TS, G@M3FR3@K<A HREF=“http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?team=80018087” TARGET=_blank> </A>

Ik heb hem ook maar er overheen gezet…

Maar ben nog steeds bezig met Namezero over die banner…die is echt veel te groot, als ze nou hun best eens deden om die banner wat kleiner te maken, dan zouden de mensen niet zo veel moeite meer doen om die banner helemaal kwijt te raken

(Maar ik ben weer “block vrij”…Game_freak