Webpeppers

vbimport

Leuke banners… maar krijg je die nog betaald ofzo?
En hebben jullie er een random scrippie voor.

Denk niet dat ze de banner hier neer zouden zetten als er niet een opbrengst tegenover stond…

Het hoe en wat is aan de admin, maar advertentieruimte wordt niet zomaar weggegeven…

de verantwoordelijk daarvoor ligt bij domi & zise geloof ik

We plaatsen bij voorkeur geen banners die niks opleveren :smiley:

Wat weppeppers opbrengt kun je zien op hun site; we krijgen in ieder geval per click betaald…helaas nog steeds veel te weinig om de hosting / traffic te betalen.

Dus als iemand nog suggesties heeft…ik houdt me aanbevolen.

als je per ongeluk zou klikken om ons te sponsoren, bedenk dan dat er maar 1 click per week per IP meeteld :slight_smile:

Maar die spellen zijn best c00l! :smiley:

Originally posted by MP|3
als je per ongeluk zou klikken om ons te sponsoren, bedenk dan dat er maar 1 click per week per IP meeteld :slight_smile:

Was straks effe aan het spelen, nog maar 70 punten af te tellen of zo en toen klikte ik per ongeluk op die banner, waardoor ik het niet kon uitspelen.

Zojuist nog een poging gedaan en nu wel uitgespeeld…best geinig die charger :cool: (dit soort banners zijn leuk, jammer dat slechts 1 click per IP per week geldig is, maar dat die banner wel altijd zichtbaar is (kan dat dan niet met een cookie aangepast worden of zo, dat als je al geklikt hebt dat die ene week de banner niet meer zichtbaar is?

Niet meer zichtbaar en dus die coole games nie meer kunnen spelen, Tax :smiley:

Wees dan maar weer blij dat er ook modem bezoekers hier rond hangen zonder vast ip.

en ik vind die banners leuk… is weer een keer wat anders.