Webpagina opent niet

vbimport

wie weet een oplossing voor het volgende probleem. als ik van mp3delivery.com een album aanklik om te downen gebeurt er niets! als ik het ikoontje boven “start” aanklik verschijnt er de volgende boodschap: Regel: 15, Teken: 1, Fout: "testWin.document " is leeg of geen object., Code: 0. wat is hier aan te doen en hoe kan ik mp3delivery.com weer gebruiken?

als je op start download klikt moet je dit doen met de rechter muis knop en opslaan als. dit staat ook in kleine letters onderaan de banner

bmad jij bent al een fase verder! wat ik bedoel is als je in album plaza zit en je wilt een album selecteren (om daar vervolgens songs van te downen), dan gebeurt er niets en worden er achter het ikoontje met het uitroepteken die foutcodes weergegeven.

ik heb net nog op de titel van een album geklikt en ben er nu een nummer van aan het downen het levert hier geen problemen op

he he , IK heb ook het probleem, daarom stel ik de vraag ook! ik begrijp dat het bij jou werkt, dat kun je ook wel aan de poll zien, maar hoe krijg ik het nu weer voor elkaar???

Originally posted by bighousie
he he , IK heb ook het probleem, daarom stel ik de vraag ook! ik begrijp dat het bij jou werkt, dat kun je ook wel aan de poll zien, maar hoe krijg ik het nu weer voor elkaar???

’ he he, IK heb ook het probleem ’ ???
Dat JIJ het probleem hebt kan wel zijn, maar dan ga je niet zeggen als iemand je probeert te helpen, of een aanzet voor anderen geeft (het werkt bij hem immers wel, en bij jou niet, dat verandert de hypothese over wat het probleem is namelijk) dat JIJ het probleem hebt, dus dat elke post moet zijn om JOU te helpen. Het is ook tamelijk irritant dat je ‘IK’ in hoofdletters schrijft, alsof JIJ hier de baas bent… Dit stukje is niet bedoeld om je te beledigen, of de grond in te trappen, maar voordat dit weer escaleert tot een scheldpartij over en weer, is dit even een ondersteuning welk gedrag wel, en welk gedrag niet wordt gewaardeerd.

Post anders even de link van de pagina waar het probleem voorkomt. Ik heb gekeken maar kan nergens albums vinden (of worden niet goed weergegeven). Het probleem is mogelijk dat je een oude java hebt (???) of misschien met een verkeerde browser (soms geeft opera nogal eens problemen met sites volgens een paar mensen)…

Je hebt toevallig geen pop - up killer aanstaan?

grtzz
poorhaas

slecht geslapen jojk? beetje dimmen kan overigens geen kwaad. dat ik “ik” met hoofdletters schreef was alleen maar om aan te geven dat het niet aan de site lag, maar bij mij een probleem vormde. en van schelden was al helemaal geen sprake, dus ik vind je reactie wel een beetje overspannen (over de baas spelen gesproken!). in antwoord op “poorhaas” : nee, ik heb geen pop-up killer aanstaan.

Originally posted by bighousie
slecht geslapen jojk? beetje dimmen kan overigens geen kwaad. dat ik “ik” met hoofdletters schreef was alleen maar om aan te geven dat het niet aan de site lag, maar bij mij een probleem vormde. en van schelden was al helemaal geen sprake, dus ik vind je reactie wel een beetje overspannen (over de baas spelen gesproken!). in antwoord op “poorhaas” : nee, ik heb geen pop-up killer aanstaan.

Nee, niet slecht geslapen, maar ik zeg wel wat er verwacht wordt. En je kan het wel anders bedoelen, maar zo komt het op mij over