Webpage?

vbimport

Welk programma moet ik gebruiken om snel een mooie webpagina te maken (niet te moeilijk)?
ps: ken een beetje html --> het programma moet gebruiksvriendelijk zijn

Ik zou gaan voor Frontpage of voor Hotdog allebij met goede ondersteuning en zowel wyswyg als met html
D@RKNeSS

Oftewel: What You See Is What You Get

Ikzelf gebruik notepad om mijn pagina te maken, maar dat is verreweg gebruiksvriendelijk

G@M3FR3@K

Ik zou voor dreamweaver kiezen als ik jou was, is ff oefenen maar dan heb je ook wat.
Simpel om Flash, director en java in te voegen. Maw ff oefenen en klaar is keer ;o)
Maar om het een en ander bij te stellen (pure html) blijft notepad een must…

greetz Appie

Ik zou dreamweaver eens proberen inderdaad ff oefenen maar dan is er zeer goed mee te werken : ligt trouwens ook aan de server/system ondersteuning van je isp : die van mij ondersteund nl geen frontpage : ben ook een tijdje op zoek geweest. Bij de bieb kan je een nederlandse handleiding lenen, effe kopieren en je weet alles incl handige tips en truc’s

groet

carve

snapt niemand het dan?

>>>>FRONTPAGE rulez!

gewoon lekker simpel, geen gefuck, en, inderdaad, ook pure html editing.

Billieboy mag dan rijk zijn, arrogant en uit zn bek meure, proggies maken kan die als geen ander!!!

masterBURNER

Frontpage is mijn favoriet, kijk wel effe uit naar een server die frontpage extenties ondersteunt om alle toeters en bellen te kunnen gebruiken…

bweek frontpage sucks

fp 98 suckte zo hard dat ik na 5 min terug ging naar notepad+ en CuteHTML

shit zeg, sinds dan wil ik zelfs gewoon FP2k niet proberen

gewone HTML editors zijn veel beter dan WYSIWYG editors vinnik

<A HREF=“http://thereds.virtualave.net/cgi-bin/Ultimate.cgi” TARGET=_blank> </A>