Web sites

vbimport

Zijn er ook mensen die websites weten waar je met hooge snelheden kunt downloaden te denken aan +/- zo'n 600kb per sec of iets in die buurt

Ligt eraan wat je wilt hebben en wat je eigen verbinding is…

Via mijn @home/essent account kan ik met >500KB/s downloaden van het netwerk van de TU Twente/Delft…

:smiley:

Misschien een heel erg stomme vraag, maar WAT wil je downloaden?

Zoek je gericht iets, of ben je op zoek naar een snelle site zodat je je verbinding kunt testen?

dit is wat ie zegt, voordat ie over sneheden begint:

Originally posted by simply
Zijn er ook mensen die websites weten waar je met hooge snelheden kunt downloaden

ik denk dat het voor hem logisch is dat er op dat soort websites dus de 0-day releases zijn (nooit van FTP gehoord…)

want hij kent zijn verbinding al, namelijk zon 600 kb/s

ik ken dat soort websites niet.

Originally posted by Totibbs
ik denk dat het voor hem logisch is dat er op dat soort websites dus de 0-day releases zijn (nooit van FTP gehoord…)

Ik denk dat als hij dat soort dingen op dit forum vraagt zijn account hier geen lang leven meer beschoren is…

Mijn upload is gewoon 56k modem
en mijn downstream is +/- 600kb per sec.

Nee vroeg me gewoon af als ik bijvoorbeeld clonecd download
gaat dat gemiddelt met zo’n 100kb per sec.

Vroeg me dus gewoon af of ik ergens anders nog sneller kon downloaden dan die 100kb.

En ja ik heb zo’n test gedaan en daar kwam uit dat ik +/- 600kb per sec downstream had heb eigenlijks nog niet sneller gedownload dan die 100kb dus vandaar mijn vraag of het nog sneller kan.

Oh als je je snelheid wilt testen kan dat relatief simpel:

1. ga naar www.amazesoft.com en download daar flashget
  2. installeer flashget
  3. ga naar tucows.com en download daar beos 5 mbv flashget op een maximaal aantal threads

op deze manier trek ik een 480k uit mijn verbinding, dus jij moet die 600 ook wel kunnen halen!

Ik denk dat je satteliet internet hebt of iets dergelijks ? Ik zou voor grote bestanden gaan dan, denk aan demo’s van games of download een Linux ISO…

Originally posted by DoMiN8ToR
Ik denk dat je satteliet internet hebt of iets dergelijks ? Ik zou voor grote bestanden gaan dan, denk aan demo’s van games of download een Linux ISO…

Nadeel is dat Linux ISO’s vaak heel erg langzaam binnendruppelen.

Dit doen de distroproducenten in het kader van het onmoedigingsbeleid: mensen willen niet wachten, dus rennen ze naar de winkel en kopen ze alsnog de box!

isos van linux distros van officiele ftp servers die gaan meestal ook wel lekker rap.

Originally posted by xian
isos van linux distros van officiele ftp servers die gaan meestal ook wel lekker rap.

ja redhat is wel snel… toch zeker 7k/sec!

Originally posted by Dee-ehn
[B]

ja redhat is wel snel… toch zeker 7k/sec! [/B]

aap, er zijn tientallen linux ftp`s en dat jij toevallig 1tje had die overbelast was kan ik ook nix aan doen :stuck_out_tongue: