Web accelerator

vbimport

wie van jullie heeft ervaring met webcelerator ??
of gelijksoortige progs

Als je bijvoorbeeld download accelarator bedoeld, die gebruik ik al een hele tijd met veel plezier.
Hij werkt alleen als je kabel hebt, de download-snelheid gaat er mee echt omhoog.

Groetjes deKIKker

Probeer FlashGet 0.85, en hele download manager zelfs. Breekt de files op in 10 stukken, DA, doet dat maar in 4. Reken zelf maar uit wat het verschil is, of probeer het hier:
www.amazesoft.com

sorry, maar dat is niet helemaal wat ik bedoel.
dit progje heet nu eenmaal zo en is niet bedoeld om sneller te kunnen downloaden maar om webpage’s te cachen op je harddisk zodat je niet telkens de hele page overnieuw moet binnen halen. lijkt me geschikt voor lagere tel.tikken.
en ik wil weten of iemand daar ervaring mee heeft.
http://webcelerator.com/webcelerator/

NETSONIC is daar een programma voor.Je kunt er ook een gratis versie van downloaden.Ik meen dat de site gewoon www.netsonic.com heet.
Suc6

ja ik heb wel ervaring met beide…helaas weinige goede ervaringen.
In het begin lijkt het echt snel te gaan maar je gaat wel merken dat als de pagina veranderd dat alles een stuk langer duurt.
Blijft dan even hangen.
Netsonic vind ik het beste omdat je daar heel veel kunt instellen(MTU waarden enz.)
je kunt daar ook het cache uitzetten.
Aanrader is om niet de gratis versie te proberen maar de full versie…van FOSI natuurlijk.

Blader anders eens door tucows, vind je vast wel wat bij de managers. En daarna bij Astalavista