We kennen allemaal www.hotornot.com

vbimport

Maar kennen jullie deze al?

http://www.ratemypoo.com

Ff een toevoeging van Dee-ehn:
kleine waarschuwing: bezoek deze site enkel en alleen indien je een ietwat sterke maag hebt...

1 smilie : :Z

2 smile: :eek:

daar hebben mensen diaree gehad!

Mijn persoonlijke visie? BAH!!!

Echt vies!!!

sommige van die poo`s zien er toch nog beter uit dan sommige personen op hotornot.com :slight_smile:
:bigsmile:

Das wel even wat sicker als rate my kitten, die vind ik persoonlijk weer wat te braaf.

Gelukkig beschik ik over een aardig zieke geest…:wink:

gatdamme. 't siert je niet wannes

Originally posted by Mr. Belvedere
gatdamme. 't siert je niet wannes

nou misschien wel… je kunt nooit weten…

hehe humor

leuk id, wel ranzig:)

Deze vind ik leuker: lekkereborsten.nl

Originally posted by Lindows
Deze vind ik leuker: lekkereborsten.nl

Kan ik alleen maar beamen :bigsmile:

Ach, jullie reacties zijn nog erg dapper in vergelijking met wat ik te horen kreeg van vriendinnen die ik de url gestuurd heb :slight_smile:

Nou ja, de url sprak voor zich, dus je wist waar je je aan kon verwachten :smiley:

Originally posted by Wannes
[B]Ach, jullie reacties zijn nog erg dapper in vergelijking met wat ik te horen kreeg van vriendinnen die ik de url gestuurd heb :slight_smile:

Nou ja, de url sprak voor zich, dus je wist waar je je aan kon verwachten :smiley: [/B]

Subtiel zijn hé wannes, wat had je nu verwacht, dat die daar mee zouden lachen?

Neej, ze kennen me al hoor :slight_smile:
Ik heb al erg lang de naam dat ik mij hoegenaamd niet inhou of netjes in het rijtje loop, dus eigenlijk verwachten ze af en toe zo’n dingen van me :slight_smile:

(haar glas bier uitgieten over een meisje haar hoofd is nog een andere zaak, maar geloof het of niet, ze kon er nog mee lachen :p)

That reminds me; over twee weken is het weer Werchter; 3 dagen festival en ongebreideld het varken uithangen. Jammer dat m’n vriendin erbij is :frowning:

Neej grapje, die is dat ook al gewoon :stuck_out_tongue: