Wavelab gebruikers!

vbimport

Hallo freaks,

Zijn er nog fanatieke Wavelab gebruikers of mensen die dit programma ook al een tijdje gebruiken.
Zelf ben ik er regelmatig mee bezig,en dan met name het editen van (voornamelijk)house muziek.
Misschien zijn er mensen net als ik die het programma graag nog beter onder de knie willen krijgen.
Misschien zijn er workshops of cursussen van.

Ervaringen en kennis uitwisselen maakt niet uit.

Ik hoor het wel !

[This message has been edited by mu_zik (edited 22 March 2000).]

Oh ja, weet er iemand een site met goede pluggins voor Wavelab ???
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een pluggin genaamd vocal-remover.
iemand die mij kan helpen ?

hee hallo,
zelf heb ik ook wavelab gebruikt, maar ik vind zelf fasttracker wel iets beter voor het maken van house/rap/techno muziek. Je kan hiermee weliswaar niet editen, maar als je echt zelf muziek maken wilt werkt dit veel beter.

Hebben jullie wel eens gekeken op: http://kickme.to/awakening

vastwel

Ja natuurlijk,dankzij jou heb ik nu de laatste versie van Wavelab.

Thanks nog daarvoor RNG !

Misschien heb je nog zo’n site,of een andere met pluggins voor het proggramma.
Enne TDR als je muziek wilt maken is er maar 1 programma het beste en dat is Cubase !

Daar ben ik het niet mee eens Mu_zik!
Als je met MIDI apparaten werkt is Cubase leuk, maar voor de simpelen onder ons werken trackers veel makkelijker, ik vind Madtracker
bijv. erg goed werken!Ik heb sinds kort Cubase VST (de laatste versie) maar dat werkt niet echt gemakkelijk en je hebt er ook een zware PC voor nodig! Mischien heb ik het helemaal mis hoor!

Ja perplex je hebt wel een beetje gelijk,maar ja ik ging er even van uit dat als je muziek maakt dat je dat dan een beetje proffesioneel doet.

En Cubase VST (laatste versie 3.71)is dan inderdaad niet gemakkelijk.