Wave editor

Allereerst hallo allemaal, ik ben de nieuwe hier.
Nu mijn vraag, telkens als ik nero wave editor (van nero 6.015) sluit dan krijg ik een foutmelding die zegt: de instructie op 0x1001628a verwijst naar geheugen op 0x00ee36a8. De lees of schrijf bewerking"read" op het geheugen is mislukt.
Klik op ok om het programma te beeindigen.
En als ik dan op ok druk dan krijg ik een toepassingsfout die ongeveer het zelfde verteld behalve 0x10011628a wordt dan 0x10017b26???
Weet iemand wat hiermee bedoeld wordt?en wat ik er eventueel aan kan doen?
bvd…

Hallo xxxrogerxxx, welkom aan boord :slight_smile:

Wat deze foutmelding betekent? Theoretisch gezien, betekent dit dat Windows niet van een bepaald geheugen adres kan lezen.

De oorzaak hiervan? Dat is moeilijk te zeggen; er kunnen duizenden oorzaken zijn. Het kan zijn dat er geheugen in je systeem defect is, maar het kan net zo goed zijn dat het uitvoerbare bestand (de executable) van de Nero Wave editor defect is.

Voordat je gekke dingen gaat doen, kun je eens proberen dit programma te deinstalleren en het dan opnieuw te installeren…

Dank je voor je reactie, ik heb al een paar nieuw geinstaleerd, maar telkens hetzelfde verhaal.
Ik moet er echter bij zetten dat het wel werkt, ook het muziek editen en later opslaan, het is alleen vervelend dat telkens als je afsluit die melding krijgt.
Nog suggesties?

als ik het goed heb heb je het over de wave editor in nero 6…

een mooi weetje op dit gebied is dat nero 6. . . een aantal fouten bevat , jouw probleem zou daar wel eens een van kunnen zijn.

dus wachten op een update waar in deze fouten zijn gefixed.:stuck_out_tongue:

wat en welek fouten het zijn weet ik ook niet ik wacht wel op de nieuwe versie. . . :stuck_out_tongue:

well, good luck . . :bigsmile:

see yah . … . :cool: