Wav>>mp3= +1sec ... ?!?

vbimport

Hier is het probleem:

Als ik een wavje naar mp3 converteer dan komt er voor en achteraan het mp3tje ongeveer een halve seconde bij dat geen muziek bevat!!
Als ik deze 2 stukjes verwijder en save en dan weer open staan ze er weer!
IVM dat het stukje muziek gelooped moet worden voor op een website moeten die 2 stukjes echt pleitos! Anders klinkt het haperig!

Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft! :wink:

Thx in elk geval!

welke software gebruik je om dat te verwijderen? Als je nou gewoon Soundforge gebruikt…werkt altijd goed :wink:

Nieuwste versie van Nero kan dit ook.

Originally posted by Brinta
Nieuwste versie van Nero kan dit ook.

das toch alleen voor de 1sec GAP om een mix-cdtje te fikken?

Oh dat kan best wel eens waar zijn, gebruik dit programma pas week.

Originally posted by Brinta
Oh dat kan best wel eens waar zijn, gebruik dit programma pas week.

Ahaa…vandaar…:wink:

Bad Luck Wookie! Naja gebruik nou maar gewoon Soundforge 4.5 ofzow…heb je vast wel ergens op zo’n T* of C* cd staan toch :wink:

Ik deed gewoon in Cool Edit 2000 dat stukje selecteren daarna verwijderen en dan was het weg! Daarna saven, nog steeds goed, en toen weer opnieuw openen en toen waren die 2 stukjes weer terug! :frowning:

Met SoundForge kan ik op de 1 of andere manier nie kiezen om de wave op te slaan als mp3… :confused:

Hmmmm echt weer iets leuks voor jouw Wookie…maar uhhh is het voor partygangers? heb je al een DJ gevonden die het heeft gemaakt of zelf lopen sleutele?

We hebben zelf lopen sleutelen natuurlijk! :wink:
Maar als het in wav vorm is dan zitten die 2 stukjes er nie voor/achter!! Pas na converteren zit ut erbij! :frowning:

Wilma geeft ff de tip van de week Wookie! 4free ook nog! :smiley: khad em zelf kunne bedenken…:wink:

Je had hem misschien zelf kunnen bedenken he -=HeadLesS=- maar je hebt het toch maar niet gedaan. Wilma heeft het gedaan. GO WILMA :slight_smile:

wooky, gebruik cool edit pro met de mp3 plugin ( te vinden op o.a. de crazybytes ) , fluitje van een cent!

Originally posted by wilma
als je toch knutselt in cooledit, 2 stukkies zonder pauze aan elkaar plakken, markertje zetten en als 1 file op slaan…

Zodra ik em dus opsla en daarna weer open zit er toch weer die 2 ruimtes voor en achter de song!! :frowning:

Heb je het al eens geprobeerd met MP3 Trim?

Te vinden op www.logiccell.com/~mp3trim/

Succes

Zal ut is proberen!

Aan die stilte’s kun je helemaal niets doen, het is een van de minpunten van mp3. Op deze link staat wat info erover (beetje naar beneden scrollen).