Wat zou de toekomst ons nou toch brengen?!

vbimport

Ik zit nou weleens te denken wat zal de toekomst ons nou toch brengen?!
Ik zat vroeger eens te denken over bv Nike’s, toen had je bij je zool van die Air modules je weet wel. En toen dacht ik nog: in de toekomst is gewoon de hele zool van air! En ja hoor, nu kan je die gewoon purchasen! Wel lagge dus! :wink:

Maar waar ik eigenlijk op duidt is wat voor rare voorwerpen zullen in de toekomst volgens jou nou binnen je bereik liggen?!
Ik zit te denken aan een soort petje die aan de binnenkant electronen bevat die je hersenen kunnen lezen en dat petje zit dan via IR uiteraard aan je comp gekoppeld en zodoende heb je de muis en tb nie meer nodig want je bestuurd je comp volledig met je hersenen!! :smiley: (geen RSI meer!)
Dat zou wel heel koel zijn!!! :stuck_out_tongue:

Wat ik hier dus eigenlijk vraag is laat je fantasie eens gaan! En vertel het hiero! :slight_smile:

Ben benieuwd!

:smiley: L8rz…! :smiley: (ik ga nu ff naar RNG toe via het stroomnetwerk, kunnen we ff samen met die gast die hij kent die in Hong Kong woont maar er nu ook is ff gaan feesten in z’n VR-disco!!) :rolleyes:

eindelijk eens een bril uitvinden waar je mee door de kleren kan kijken
(wel instelbaar !)
dus dat je enkel meskes kan zien :slight_smile: en enkel de slanke enz … :smiley:

Hmmmmmmm ja opzich is dat wel een leuk idee Ken maar het zal er wel nooit van komen :slight_smile: en vooral :frowning:
Maaaaaaareuh tja ik heb ook wel eens gedacht als “grapje” over 10 jaar hebben we allemaal een harde schijf van 1Gb… en daar zit je dan met 30, 40 of weet ik hoe groot normaal is tegenwoordig :slight_smile:
En ja, dat wereldwijde netwerk van computers is gekomen… net zoals die Nike’s :slight_smile:

Originally posted by ken08
eindelijk eens een bril uitvinden waar je mee door de kleren kan kijken
(wel instelbaar !)
dus dat je enkel meskes kan zien :slight_smile: en enkel de slanke enz … :smiley:

hey, ken da bestaat, alleen aan de dure kant
90000 bef, de cia, de geheime diensten hebbe zo ook van die brillekes

Hmmmmmm kunnen ze niet eens zo’n bril als webcam op Santa Monica pier zetten ofzow? :slight_smile:

whahahahahaha meen je da nou mattel ? whahahahaha cooool :slight_smile:
ik geef 500 cdz weg met stuff wie er mij zo 1 kan bezorgen whahaha :smiley:
hehehehehe ja moet wel zalig zijn :slight_smile: als ik later rijk ben ga ik er 1 kopen whahahah
als ik rijk ben he:D

Originally posted by Mattel007
hey, ken da bestaat, alleen aan de dure kant
90000 bef, de cia, de geheime diensten hebbe zo ook van die brillekes

Zullen er vast wel wezen ja, maar nie dat je echt de huid kan zien enzo! :stuck_out_tongue:

Er is wel een flash filpmje van… misschien doet dat je bekeren van het ideale idee van die bril :slight_smile:

Wat ze ook eens zouden moeten uitvinden is een draadloze muis! Dat zou pas echt handig zijn!

Euh Wookie… onder welke steen heb jij de laatste 5 jaar geleefd? :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Euh Wookie… onder welke steen heb jij de laatste 5 jaar geleefd? :slight_smile:

Hoe bedoel je?! Is toch een goeie uitvinding!? :wink: (haphap)

Hap zei de vis… :slight_smile:

Draadloze muis is een vette uitvinding ja!

En voor de mensen die echte rust willen: de telefoonloze draad :slight_smile:

die bril om door de kleren henen te kijken
hulsten allemaal geloven jullie echt dat da bestaat
ik denk het ook ja ( wur)

en een draadloze muis
die bestaan toch al meende ik te weten

Originally posted by carlo vaesen
…en een draadloze muis
die bestaan toch al meende ik te weten

Ja joh?! :stuck_out_tongue:

ja ! zeker weten draadloze muizen bestaan
weet ik 100% zeker
ga naar de computerwinkel
en je vindt er daar ongetwijfeld

[B]ja ! zeker weten draadloze muizen bestaan
weet ik 100% zeker

[/B]

Carlo…zoek eens in het woordenboek “sarcasme” en “Cynisme” op…

Ik dacht ooit nog toen ik jong was…een wiel…dat is toch wel handig, misschien moet ik die eens uitvinden :smiley:

[B]ja ! zeker weten draadloze muizen bestaan
weet ik 100% zeker

[/B]

Echt zo? Ik ga morgen kijken! Heb nu zo’n Logitech Cordless Mouseman Wheel; dat schiet nie op natuurlijk! :wink:

Over die bril; ik heb zo geen bril, maar ik heb wel een Panasonic VideoCamera en als je die op de Low-light-functie zet terwijl de zon schijnt, dan kan ie door lichte kleding filmen. Beeld je in wat dit veroorzaakte toen we met de school op Italienreis gingen… :wink:

Originally posted by Wannes
Over die bril; ik heb zo geen bril, maar ik heb wel een Panasonic VideoCamera en als je die op de Low-light-functie zet terwijl de zon schijnt, dan kan ie door lichte kleding filmen. Beeld je in wat dit veroorzaakte toen we met de school op Italienreis gingen… :wink:

En dat heb jij gefilmd neem ik aan!? Zou je dat is nie heel gauw uploaden dan!? :smiley:

Jep, gefilmd, twee weken zonnig italie en het plaatselijk vrouwelijk schoon :slight_smile:
Hehe waarom ook niet op’t net :slight_smile: Het is wel S-VHS, dus kzal et eerst moeten capturen naar avi en dan naar mpeg. Alleen weet ik de tapejes niet direct meer liggen. Maar kzal wel eens rondkijken :slight_smile: Ow nog iets, ik heb geen f*ck verstand van uploaden, dus daar zal’k dan wel hulp bij nodig hebben.