Wat zijn we toch weer een stelletje Hollanders zeg

Vandaag was het dan zover… na ongeveer een jaar wachten (sinds de aankondiging dus) ging in Heerlen centrum de Media markt open. Er was de afgelopen weken al wat over gepraat her en der en sinds dinsdag waren er ook advertenties overal te lezen.

Maargoed… vanochentend… DN fietst naar school en ziet voor zijn schooltje een grote file… dat was dus voor de Mediamarkt (afstand school->MM is ongeveer 2km). Verder liepen er overal mensen met rode tassen.

Op school aangekomen waren er al wat mensen net terug die al een DVD speler hadden weten te bemachtigen. Ja, die waren in de aanbieding. Een echte Scanmagic (wow) voor maar 79 eurootjes. En ja, ook MP3 kannie :).

Een tijdje later stond bij ons voor de school de politie het verkeer te regelen… ook op Internet verschenen er her en der berichten over een totale verkeerschaos in Heerlen.

Toen ik naar huis ging, rond de klok van 4 uur was de drukte wat minder geworden.
Vanavond rond 7 uur ben ik, samen met mijn girlie, maar weer eens richting Heerlen gegaan. In het Corio center aangekomen, waar de MM is gesitueerd, bleek het nog steeds druk te zijn.

Na een 20min in de rij gestaan te hebben mochten we naar binnen. Het was echter erg druk, dus snel gegrepen waar ik voor kwam (LOTR en Pulp fiction) en weer naar buiten…

Om 5 voor 9 zijn we nog ff naar binnen gehupt, na een 40min speuren hadden we toch nog wat leuke DVDs etc gevonden en zijn we met een tevreden gevoel naar huis gegaan.

Natuurlijk heb ik her en der wat verhalen gehoord en zelfs wat op het nieuws (L1) gezien… mensen die in de winkel met elkaar op de vuist gingen voor een laatste product etc etc… rode kruis medewerkers liepen er overal rond om flauwgevallen mensen op te vangen etc etc… niet meer normaal…

Ja, zo zie je dus maar weer wat wij Nederlanders wel niet over hebben voor een tientje korting… tja :slight_smile:

En ook Dee-ehn doet lekker hieraan mee. :wink:

Originally posted by King Dingeling
En ook Dee-ehn doet lekker hieraan mee. :wink:

Nah ik lag niet om 7 uur voor de deur met me slaapzakkie hoor…

Ik moet toegeven, sinds hier een MM in de buurt is (sinds 1989 al, 4km van me huisje vandaan) ben ik een trouwe fan en heb ik heel wat Marken, Guldens en Euro’s daargelaten. Tja… dan mag je de opening niet missen :slight_smile:

Gelukkig zijn wij belgen zo niet :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

1. Een echte Scanmagic…

2. … mensen die in de winkel met elkaar op de vuist gingen voor een laatste product…
    [/B]

1. HAHAHAHAHAHAHAHA…baggerzooi.
  2. Zielig…echt heel zielig idd.

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Nah ik lag niet om 7 uur voor de deur met me slaapzakkie hoor…

Ik moet toegeven, sinds hier een MM in de buurt is (sinds 1989 al, 4km van me huisje vandaan) ben ik een trouwe fan en heb ik heel wat Marken, Guldens en Euro’s daargelaten. Tja… dan mag je de opening niet missen :slight_smile: [/B]
Ze hebben altijd wel interessante aanbiedingen. Ook ik heb mijn guldens/eurootjes daar gespendeerd aan DVD’s!!!

[offtopic]
Kom jij ook zaterdag op de HCC?
[/offtopic]

Originally posted by King Dingeling
[offtopic]
Kom jij ook zaterdag op de HCC?
[/offtopic]

Nopez, dan moet ik werken!