Wat zijn jullie specialiteiten?

vbimport

Hallo,

graag had ik eens geweten wat jullie favoriete progs zijn ?? Bij mij zijn dit AutoCAD en Coreldraw. Beroepshalve zijn het Mecanic, Worknc, ME10 en Soliddesigner. In Coreldraw, ben ik nu momenteel avondles aan het geven, mensen veel oefeningskes geven en ik maar op het forum rondgangen

mijne windows , ICQ, Excell, Visual Basic

Tja dat is moeilijk te zeggen… voor mijn opleiding werk ik met C en Delphi enz maar ik voel me vertrouwder met andere pakketten. Tja eigenlijk met alle pakketten die ik voor mezelf gebruik… ik gebruik vrij veel CorelDraw (en nog een zooitje grafische programma’s), wat brandprogramma’s enz enz

Zeg maar dat ik een Manusje van alles ben :slight_smile:

Autocad … voor mijn werk

voor de rest klooi ik maar wat aan met de programma’s die ik op dat moment nodig heb :smiley:

Voor m’n job: Autocad 2000, Visio 5.0 en ANDO OTDR 2.34…

:cool: Lathieza :cool:

MSN Messenger, outlook, flash en Internet Explorer :rolleyes:

oh, deze ook nog

Clone CD/NERO/CDRWIN/PADUS DISCJUGGLER

Notepad…

Daar ben ik een ster in :wink:

windows icq word200
cdrwin enz

euhm…flash 5, dreamweaver 4, photoshop 6, reason/rebirth, cool edit pro…ohjah…winamp ofcourzzzzz

wat dacht je van Norton Ghost 6 …

:cool: Lathieza :cool:

specialiteiten ?
vooral hardware
en op software gebied
cdrwin, nero, fotosoep, netwerkstuff, en DOS natuurlijk

Ik denk dat afgezien van notepad, mijn grootste specialiteit hier op het forum ligt :smiley:

En beetje belastingen en beetje recht misschien…en natuurlijk slap gezever…dat kan ik ook :wink:

Adobe Premiere, CooleditPro, Nero, VirtualTurntables

Fikken:[ul]
[li]Nero Burning Rom
[/li][li]CloneCD
[/li][li]InCD (CD-RW)
[/li][li]BlindSuite (voor testen)
[/li][li]CDRWin (voor testen)
[/li][li]DiscJuggler (voor testen)
[/li][li]DiscDump (voor testen)[/ul]
[/li]
Meest Gebruikt:[ul]
[li]Office
[/li][li]Outlook
[/li][li]ICQ 2000
[/li][li]Internet Explorer
[/li][li]Windhoos ME
[/li][li]Notepad (HTML)
[/li][li]Paint[/ul]
[/li]
Overig:[ul]
[li]Nero DriveSpeed
[/li][li]Global DivX Player[/ul]
[/li]
Greets! :smiley:

Uhh nou. Macromedia Firworks 4.0 en Macromedia Dreamweaver 4.0 staan meestal aan. En mIRC staat ook altijd aan :slight_smile:
Verder zit ik nu een beetje te kijken en proberen met PHP en MySQL. Verder doe ik nog veel met muziek proggies. Wavelab, Acid, Fruity Loops enz.

Grtz,
RMX

Originally posted by Da_Taxman
[B]Ik denk dat afgezien van notepad, mijn grootste specialiteit hier op het forum ligt :smiley:

En beetje belastingen en beetje recht misschien…en natuurlijk slap gezever…dat kan ik ook :wink: [/B]

forum heb ik ook wel :stuck_out_tongue:

FlashFXP/Grimps ping/Omega
Nero/CDRwin/Internet Explorer;)/Outlook/borgIRC/ICQ/DU meter/Norton/Sygate manager/EZpop/Winamp/CuteFTP en winRAR :slight_smile:

zoiets denk ik wel

Posten @ CDfreaks! :wink:

Slapen…:wink: