Wat zijn jullie ervaringen met telefoneren via internet

vbimport

Daar wil ik wel eens meer over weten, met name dan priority telecom service diensten.

Hoe is de kwaliteit, de bereikbaarheid, de storingen, etc.

Wie heeft hiermee ervaring?

grtz
Ruff-Next

Vertel me hoe dat gaat, en wat ik er voor nodig heb ?? dan probeer ik het ook eens uit.

Als dat zou kunnen

GrtZZ mrDJ

Wat je ervoor nodig hebt is een modem en je telefoon? Die modem wordt aangesloten op je ingangsignaal van je kabelkastje en daarin kan je je telefoon inpluggen.

Het is een service waarvoor je moet betalen het is van UPC ik neem aan dat het nog niet overal mogelijk is in Nederland. Je huidige KPN abbo wordt voor je opgezegd.

Je kan het dus niet zomaar even proberen…

Je bedoelt kabeltelefoon van UPC? Dat hebben ze hier in Eindhoven al een tijdje.
Onze buren hebben het en het schijnt toch goed te gaan. Ze komen dan een modempje aan je telefoonaansluiting hangen. Alleen… als er een storing bij de kabel is kun je ook niet meer telefoneren. Dat gebeurde met oud en nieuw toen een paar gasten een kabelkastje ergens opbliezen. Geen TV en dus ook geen telefoon. Was trouwens binnen een uur verholpen. Verder denk ik niet dat het sneller internetten is via die lijn. Kabel internet en telefonie zijn 2 aparte dingen. Als ze dat nou eens samen zouden voegen voor de prijs van kabelinternet…
Alleen stel je de vraag verkeerd. Het is dus geen telefoneren via internet. Het is gewoon telefoneren via het kabelnetwerk. Telefoneren via internet is als je via de internetverbinding van je pc (dus via een provider) met iemand praat.

[This message has been edited by ZOELK (edited 23 February 2000).]

Correct…dom dom…

okay heeft iemand ervaring met kabeltelefoneren?

bedankt zoelk

Tja…dat kan inderdaat niet “even” uitproberen,ik heb geen kabel ( internet) jammer.

GrtZZ

Ik heb met de kerst vanuit Thailand naar huis gebeld met internet scheelt echt een hoop kosten en het is best te doen hoor ik bedoel je hebt hooguit een paar sekonden lag.

BaDtObONE