Wat zijn FTP sites

vbimport

Voor mij is het allemaal nieuw wie kan mij verder helpen:

Wat zijn ftp sites, zijn dat sites waar iso’s op staan ?
Moet ik een speciaal programma hebben om ze af te halen?
Heb al geprobeerd maar niets lukt

FTP staat voor File Transfer Protocol

FTP sites zijn sites waar je kunt inloggen met een zogenaamd FTP programma als WS_FTP Pro, Flash FXP, Leechftp, CuteFTP.

FTP sites zijn niet zo makkelijk te vinden, de echt goede zijn slechts toegankelijk voor een selecte groep. Via zogenaamde FXP boards kun je achter publieke sites komen waar spullen gedownload kunnen worden.

Over het algemeen moet je er wel snel bij zijn, want concurrerende groepen, system administrators van de betreffende server of gewoon andere lamerz willen nog wel eens wat bestanden verwijderen als ze er achter komen.

Ook op IRC (chatten) wil nog wel het een en ander te vinden zijn (EFNET), maar daar ben ik allemala niet zo in thuis.

Kijk maar eens op dff.cjb.net dan wordt je veel duidelijk :slight_smile:

Op DFF kun je je niet meer aanmelden! Je moet geluk hebben om er in te komen, ze zijn nu dicht! En trouwens FTP sites roelen, vooral als je FXP kent want dan kun je hoge snelheden halen ik haal vaak 600 kb per seconde, en da’s cool. Ik ga stoppen want ik ben net weze caaaarrrnnaaavaallejuuuuhhh!!! en ben dronken!!

Grtz,
RMX

FXP Boards Our Coooooool ! :slight_smile:

In het begin kon ik er ook niet goed aan uit,…maar nu lukt alles al perfect…:slight_smile:

da_taxman heeft je al goed verder geholpen zie ik,…dus veel raad kan ik je niet meer meegeven…het enige wat je nu moet doen is in zo een fxp board binnen geraken,…en dat zal niet maar makkelijk zijn aangezien de meeste boards nu private zijn gegaan,…ook dff …je kan misschien eens best naar het channel van dff gaan op mirc (eliteorbit) en daar vragen voor een account,…maar ik betwijfel of je er een zult krijgen…

Suc6 ! :wink:

kijk maar ff op deze site voor meer info

http://www.ultimatefxp.f2s.com/forum/cgi-bin/Ultimate.cgi

Ask here all questions concerning scanning, filling & transfering