Wat zijn de beste cd's?

vbimport

Hallo mensen,

Ik heb een probleem ik heb net mmore cd aangeschaft (om te proberen) maar nu blijkt als een top 40 cd brand (gewone mp3’s)
dan kan ik de cd’s niet lezen in mijn cd speler maar wel in mijn cdrom speler, ik sluit de cd wel af.
Wat is er mis met die mmore cd’s !!!

mijn brand prog is nero 5.009 waar ligt het aan ?? en wat zijn nu eigenlijk de beste cd’s om te kopen

ik heb een plextor 8/4/32a ide en ik brand altijd op 4 speed want anders krijg ik altijd loss of streaming

Greetingz Drpeer

[This message has been edited by Drpeer (edited 27 June 2000).]

Philips Silver Premium kopen ben je van alle problemen af.

of Mitsumi
TDK,
Verbatim,
Maxell,
Fuji.

Volgens mij al eerder een topic over geweest, ik zou even zoeken met search functie. Als ik het goed heb kun je daar een uitvoerige discussie terugvinden over wat de beste cd’s zijn en misschien ook nog wel waar deze het goedkoopst te krijgen zijn.

Da_Taxman

Ja nou zijn er wel meer mensen die zeggen
dat het aan de cd ligt, en dat is voor
een gedeelte ook wel zo maar het ligt voor
het grootste deel aan de cdspeler hoor.

Zelf ook het probleem gehad met zowat alle
gangbare merken cd’s. TOen een nieuwe
cd speler gekocht en voila, probleem
opgelost.

Greetz,

Tha Sentinel

Zijn de mp3Z wel in wave omgezet door nero?
wat voor kleur is de onder kant van de cd ?

Ja dat ligt echt aan de cd speler hoor, vooral oudere discmans kunnen geen cd-r lezen.

TDK / Verbatim

Djewst

Voor mij de GOUDEN Arita’s

Het zal wel een heel flauwe opmerking zijn hoor, maar wanneer je mp3’s naar cd brand, zonder omzetting dan kan je hem NIET zomaar afspelen op een cd-speler. Daar heb je een aparte MP3-player voor nodig. Mocht je zel wel hebben omgezet naar de juiste extensie, dan zullen de cd;s wel niet goed zijn. Philips cd’s zijn de beste !!!

Greetz,

Enigmastar

Geef mij maar platinum,
niet duur en nog nooit een cd verknald
(buiten mijn eigens schuld om)

mmore heb ik normaal geen problemen mee…
brand veel op mmore(pc,psx,audio)denk zelf ook dat het mischien aan je cdspeler ligt…

beste is altijd philips tenemen die zijn perfect voor alles en zonder problemen!!!

Ik heb hier ook een topic over geplaatst, ik had namelijk het zelfde probleem.
Na wat geklooi en een hoop proberen ben ik achter het probleem gekomen, tenminste het werkte bij mij.
Als je een beedtje handig bent dan moet je je lens van je CD-speler schoonmaken, voorzichtig met een wattenstaafje of zoiets.
Ik heb hem heel voorzichtig schoongemaakt en nu pakt hij elke cd weer als nieuw, koop CD, eigen gebrande CD.
Het is natuurlijk wel op eigen risico, let ook op je garantie.
Ik hoop dat het ook voor jou werkt.

deKIKker

Misschien een domme opmerking maar heb je de cd wel afgesloten?

The MAzTER

arrita 80min werk bij mij PERFECT

en heb je een mitsimi cd speler ofzo haal een a-open en klaar