Wat word je na member

vbimport

Ik had ff een vraagje, als je member bent, wat wordt je hierna??? Ik zie al bij verschillende user profiles dan sommige al over de 500 zitten.
Zoals: Da Taxman en Portje (nu 179 maar dat kwam omdat hij zijn pass kwijt was, toch???)

Dta was zomaar ff mijn vraagje.
Ik ben nog junior member, had eerst probs met Netscape & IE. Ik kwam vaak op cdfreaks.com maar ineens waren de knoppen reply en post new topic weg!!! IE & Netscape geinstaleerd. Bij Netscape werktte het weer, maar bij IE niet. Maar nu was het probleem Netscpae leip vast toen ik cdfreaks.com laden. Raar he??? Oplossing: in IE naar het forum gaan, op topic klikken, URL kopieren naar Netscape en dan reageren. Dat was een omweg!! NU geformateerd en alles werkt weer, dus nu kan ik pas ehct op de topic’s reageren. Ik weet het ik ben nog lang geen member maar het was maar een vraagje!

Greetz,
RMX

Na member is er niets…
Tenzij je je inkoopt op CD-Freaks

Ach, het maakt allemaal geen fluit uit. Het respect van Medefreakers is belangrijker dan een functie-omschrijving…

Da_Taxman

Je ziet wel aan mij met me dik 2000 postings dat ik ook nie verder kom dan administrator.

Dus na member wordt je oud …heeel oud.

Wat zeg je dat altijd toch weer mooi De_Belastingmeneer

kan natuurlijk nu TD, al die vorostelle krijgt voor addons erin te zetten zoals PM enzo

User rankings maken met steretjes enzo

Thanx, voor de reply’s, het was zomaar een vraagje. Het is gewoon COOL de forum’s van CDFREAKS. Wat mij ook opvalt dat de meste illegale stuff uit nederland komt. Zie forums van warez-site: Dutch foums, Twilight (deel nederlands), en natuurlijk niet te vergeten CDFREAKS. (niet dat het illegaal is, maar het gaat het kopieren).

Greetz,
RMX

Dit is mijn eerste post , dus op naar die member status die ik waarschijnlijk pas over een jaar of 2 behaal omdat ik meestal alleen maar lees en niet post :stuck_out_tongue:

Tja daar kan verandering in komen, alleszins dat hopen we toch

ik kom hier al echt heel lang, heb hier ook heel veel op dit forum gepost, toen ben ik een beetje uit het cd wereldtje gestapt, maar deze site bleef mij aantrekken, toen heb ik het overwogen om maar een nieuwe gebruikersnaam te nemen, en ja… daar ben ik…

Het is gewoon moeilijk weblijven. En RNG inhalen met posts is volgens mij onmogelijk.
Ik heb de afgelopenw eken mijn uiterste best gedaan, maar RNG post net iets meer dan ik (en ik heb toch ook behoorlijk gepost).

Die sterretjes lijken me wel leuk (zie betoog in de betreffende topic).

Da_Taxman

Niets is onmogelijk! tax

maar er kan er maar 1 de eerste zijn…

Net zo cliche als ‘Er zijn geen problemen, slechts uitdagingen!’ of ‘Problemen worden opgelost door er geen probleem van te maken.’

Maar ik doe mijn best, maar er zijn er veel die (nog) meer posts hebben dan ik. Ben eigenlijk wel benieuwd naar een Top 10 of zo

Da_Taxman

gaaaaaap ben moe

Ga dan naar bed…laat mij maar lekker alleen hier, net zoals gisteren

Da_Taxman

Misschien gaat bij 16384, 32768 of 65536 postings je status wel terug naar junior member (en het aantal postings naar 0) omdat er misschien maar een beperkt aantal velden is in de log-files voor het aantal postings?!