Wat,Wie,Waar?

vbimport

Waar ik nou wel eens benieuwt naar ben is wat een freaker in het weekend allemaal uitvreet??

Blijft hij thuis achter de computer en waar is hij dan te vinden???

Zit hij achter de buis naar een film te kijken…Welke??

Blijft hij thuis bij zijn vriend(in) en gaat bizare spelletjes doen of zijn fantasien tot werkelijkheid brengen???

Of gaat hij is verschrikkelijk uit zijn dak na 2 maanden die grote dikke duim van zijn vriend(in) op zijn hoofd gevoeld te hebben?? (waar gaat hij dan op stap)…

En wat drinkt hij dan???

Ik ben niet benieuwd wat jullie allemaal uitvreten maar wil het gewoon weten…

Wat ik graag drink is bier en vooral Jupiler.
In het weekend en in de week zit ik ganse dagen achter mijn pc. In het weekend in hoofdzaak het maken van cursussen voor de avondschool, waar ik les geef in Coreldraw.

De rest van mijn tijd vul ik met eens goed pinten te gaan pakken en het grootste deel van mijn tijd gaat dan naar mijn vrouwtje en mijn lieve dochter

Meestal spendeer ik het weekend voornamelijk met mijn girl!! Aangezien ik door de week al de hele tijd achter me pc-tje zit! :smiley: Maar ik kan het in het weekend toch ook nie laten hoor!

Tevens houd ik uiteraard ook errug van stappen! Dan gaat ik graag naar discotheken toe maar nog veel liever naar grote (trance)feesten!!! (Impulz, Innercity,…)

Als ik uit ga drink ik natuurlijk ook wel het 1 of ander! Wat ik drink is nie echt duidelijk, drink gewoon wat ik in me handen heb! Meestal is dit (rode) Vodka met rooie stier maar zeker GEEN bier! (smerig!)

:stuck_out_tongue:

ps. en jij dan Salmon!?

viva la discotheka :smiley:

bier zuipe enne…eten :slight_smile:

Originally posted by cartman_cdz
bier zuipe enne…eten :slight_smile:

hebbie dan een bierbuik?

Tuurlijk nie
Ik blijf in vorm door het euh…cdfreaken :wink:

Weekend roelz :slight_smile:
Meestal gaan wij met een groep vrienden vrijdag naar een cafe ons eige vol zuipen. En dan zaterdag tja 's middags nie veel. 's Avond naar de bios ofzo. En zondag ja ook niks bijzonders.

Grtz,
RMX

Originally posted by RMX
[B]En zondag ja ook niks bijzonders.

Grtz,
RMX [/B]

Hier is zondag, leerdag :frowning:
Helaas, maar 'k moet toch iets doen voor’t school he

Vrijdagavond: eerst aanwezig zijn bij de baas en dan naar de Swarmanees en daarna naar de kroeg. Zaterdag uitmaffe. Effe online en stappe. trance rulez. Zondag maffe en
b(h)uiswerk make en lere. Tsja examenjaar he.

Weekend is hier pc-day, opstaan, monitor aan en kijken wat er weer voor nieuws is binnengelopen van mp3’s, koffiezet starten, sjagie rollen en we kunnen er weer tegen…dit tot de zondagavond, dan kijk ik naar enkele films en kan de nieuwe werkweek weer bijna beginnen.

Tja euh vrijdagavond altijd met wat vrienden rondhangen, zaterdags werken en daarna tijd met mijn vriendin spenderen, net zoals op zondag

Uiteraard kan ik het soms ook niet laten om ff aan de PC te gaan (alhoewel ik dan vaak een beetje kwaad gezicht krijg :slight_smile: )…

was het verschil? ik putter eleke dag. Alleen van de zondag namiddag wordt ik wat droevig omdat ik me dan vaak verveel. de putter moet ooit toch es afkoelen en je kan geen grote activiteiten doen enkel omdat ge maandag weer naar school moet.

Originally posted by Dee-ehn
Uiteraard kan ik het soms ook niet laten om ff aan de PC te gaan (alhoewel ik dan vaak een beetje kwaad gezicht krijg :slight_smile: )…

Jaja, bij mij pcies andersom; als ik nie achter de pc zit juist nie te genieten! Nu dus blij! :smiley:

boeken, studeren, examens, … of toetsen… ceedeetje branden, … slapen, kakken, eten, … werken …

'k heb nog tot 2 uur vanmiddag om te doen wat ik wil, daarna, is het lere gezwaaien en dan tegen 5 uur , terug internetten, waarschijnlijk vroeger maarja…

Euhm woensdag heb ik tot 2.30u in Leuven op café gezeten met een paar maten.
Donderdag in Leuven naar een fuif geweest tot 4.30u. Kheb er een heel lief meisje leren kennen ;)en na de fuif zijn we samen nog naar de Oude Markt geweest. Toen we vertrokken van de Oude Markt, was het al licht en had ik nog net tijd genoeg om een douche te pakken en om 8.30u in het labo van chemie te staan. (slechts 1x een beetje zuur op mijn vingers gemorst, wat in de gegeven omstandigheden een hele prestatie is :))
En gisterenavond ben ik tot 3u weggeweest met een paar vrienden hier bij me in de buurt. (Provincie Antwerpen)
Vanavond ga ik normaal met een vriendin naar de cinema. In Leuven uiteraard. (voor alle duidelijkheid: ik studeer in Leuven en huur er voor door de week een kamer).

Leuven ROELS :slight_smile:

enz.

Vrijdagavond werken, zaterdag ook weer werken. Zaterdagavond weinig doen, beetje achter de PC en televisie en zo af en toe even de deur uit als mijn beste vriend langskomt of er iets anders interessants te doen is.

Zondag weer lekker uitslapen en beetje de boel op orde brengen, achterstalige administratie, opruimen en familiecontacten onderhouden.

Maar hoe dan ook, elke dag CD Freaks!!! :smiley:

Originally posted by Da_Taxman
[B]

Maar hoe dan ook, elke dag CD Freaks!!! :smiley:
[/B]

Zo hoort het :slight_smile: