Wat voor telefoon hebben jullie

vbimport

Ik ben van plan om een nieuwe telefoon te kopen (Heb nu een nokia 3210) :frowning: en ik wil een telefoon hebben die niet half nederland heeft. Ik wil daarom even kijken wat voor telefoon jullie allemaal hebben.

Ik heb de catogorien in de fabrikanten van telefoons opgesplitst en niet in de verschillende types want dan had ik aan 10 opties niet genoeg.

Dus ik zou zeggen stem even en zeg ook wat je van je telefoon vind :smiley:

Ik ben een Siemens Fan…

Ik begon met een C25, Daarna C35i…
Toen kocht ik een S35i (heb ik nog steeds)
En nu heb ik een SL45, Die is superkewl, met MP3 speler…

Nokia 8210 met antraciet frontje (originele) en CDfreaks logo offcourse! :wink:

Als je een telefoon wilt hebben die “half Nederland” heeft, moet je denk ik een Nokia kopen.

Heb zelf een Siemens S35i, ik wil eigenlijk de SL45 hebben, maar ik vind hem nog iets te duur.

7110 roels!
Heb em nu meer dan een jaar en hij bevalt me zo goed dat ik de trend van ieder jaar een nieuw mobieltje na 3 jaar doorbroken heb :wink:

er zijn natuurlijk maar 2 ‘echte’ mobiele telefoonmerken in de wereld:

Nokia en Ericsson

Nokia staat stijf bovenaan qua bedieningsgemak, maar ik heb zelf een Ericsson T28S, omdat ik een active flip (klepje) ernstig cool vind

Ericsson heeft een enorme stap voorwaarts gemaakt met de T28S tov vorige modellen, maar in principe loopt iedereen Nokia achterna

de siemens SL45 is ook wel aardig, alleen vind ik hem qua bediening dus allesbehalve logisch (maar dat kan een kwestie van gewenning zijn)

ik heb zelf ook nog een 3210 om pre paid sms mee te sturen (mijn abo is al duur genoeg :wink: ) en dat blijft ook wel een fijn ding (ok, niet om mee te bellen :wink: )

mijn tips dus:

ericsson vanaf T28s

nokia vanaf 8000 serie (8210/8850 misschien 3310)

siemens SL 45 (leuk die mp3 speler, maar *$%&% die bediening…misschien went het)

hopelijk heb je er wat aan

oh, en als je een model zoekt dat niemand WIL hebben, zoek het dan in de Sagem hoek :smiley:

ONE

Heb een nokia 3210, je hebt hem zelf ook dus je weet hoe die is :wink: .
Ik hoop zelf dat ik binnenkort met een nokia 8850 rondloop :smiley:

Greetz

/me heeft een nokia 5130

lekker goedkoop en zolang ik er maar mee kan bellen en smsen is 't ok :slight_smile:

Je bent ‘‘geen’’ vergeten. Dan was ik waarschijnlijk de enige die daarop stemt :slight_smile: totdat er mensen zijn die zich lollig vinden om er op te stemmen…

Ja nu je het zegt. Ik had er ook niet opgerekend dat er tegenwoordig nog iemand is zonder mobiele spreekkast :smiley:

ik zou geen al te dure gsm kopen zeker niet als je nog op school zit … reden moet ik niet geven denk ik

MaFd0n
P.S. natuurlijk laat ik u vrij in uw keuze :slight_smile:

Originally posted by Totibbs
Je bent ‘‘geen’’ vergeten. Dan was ik waarschijnlijk de enige die daarop stemt :slight_smile: totdat er mensen zijn die zich lollig vinden om er op te stemmen…

Nee je bent nog niet de enigste want ikzelf heb ook geen mobiel. Maar wel een vaste telefoon en das een philips en een siemens.

Iedereen heeft ene nokia 3210 (3310) of 8210 (veel software problemen heb ik gehoord).

Ik zelf heb ene panasonic GD 90
Ene sony (ken de nr niet) vind ik ook best cool.

Koop u die Nokia (denk 8850) 26000 fr en je hebt ene nokia die NIET iedereen heeft !

Grr, mijn merk staat niet bij de poll! (Mitsubishi-Trium)

Originally posted by psyduck
[B]

Nee je bent nog niet de enigste want ikzelf heb ook geen mobiel. Maar wel een vaste telefoon en das een philips en een siemens. [/B]

Jah ik heb ook een vaste, 4 zelfs. Een Rooie, 2 zwarte en een witte. Merk weet ik niet.

koop toch gewoon een siemens m35i is een mooi toestel ligt fijn in de hand niet iedereen heeft er 1 net zoals bij nokia en je kunt er nog mee wappen ook

er is maar 1 foon merk en dat is nokia
die lopen qua desing, functies en bediening
gewoon jaren voor op de rest van de
fabrikanten ik heb zelf een 7110 en wil
absoluut geen ander foontje meer…

een zwarte

Nokia Rulez

Originally posted by Fer2000
Nokia Rulez

Ja daarom heeft natuurlijk 60% van alle mensen hier ene nokia, en dat is nu net waarom ik geen nokia meer wil :eek: