Wat voor soort 'mens' is de CDFreaker?

vbimport

He, he, ik kan het niet laten om dit t4e vragen

Ik bedoel met deze vraag, wat voor soort de gemiddelde CDFeaker is, dus bijv.:

Gabber
Skater
Hippie
'Gewoon'
Buitenaarts

En weet ik veel wat er allemaal nog wel niet meer is!

Ik zou zeggen: Begin met replyen!

The Unforgiven

De eerste reply?

Ben een gewone student. Geen Hard Rocker, geen Hip Hopper, Geen Houser.

Voorkeur gaat uit naar Rock, Pop, 80’s, 70’s en nog meer van dat soort muziek, zolang het maar niet te hard is

Da_Taxman

Ik ben een CdFreaker.

Ik ben gewoon mezelf…

huismuis

kwallebabbe

Shit, ik heb al 5 reply’s!

Volgens mij komen dus de raarste schepsels op CDFReaks! Allemaal mensen die niet naar buiten durven en dus maar achter de computer duiken (GEINTJE!)

Van kwallebabbe tot huismuizen!

Keep on replying!

Ik ben iemand die zo stom is op deze topic te replyen!
Greetz…

Werk bij de administratie van cdfreaks

Ik werk op de PC, en dan nog de ganse dag voor m’n werk (Tekenaar Autocad) en als ik thuis kom zit ik nog eens achter m’n scherm te tokkelen zoals nu, voor CD-Freaks (want dat doe ik nu eenmaal graag mensen helpen als ik het kan) en in’t weekend zit ik te draaien op fuiven, of met een paar vrienden pinten te pakken. M’n favoriete muziek is vanalles, als er maar pît in zit. Voor de hardcore (gabber) freaks is er voor mij maar één super schijf namelijk “Alone” van Danger Hardcore Team, maar ik vind de Guano Apes ook wel goed te doen, Rage Against the Machine en Bodycount staan bij mij in m’n klassiekers net zoals Nirvana. Ik ben ook fervente festival-ganger, zowel Graspop als T/W staan jaarlijks op het programma. Van de graspop(metaal-stijl) ben ik vooral fan van My Dying Bride (favoriet nummer “The Crown of Sympathie” die moeten ze draaien bij m’n begrafenis). Zoals je dus kan lezen ik vul m’n dagen met leven, en da’s tof.
Grtz to all the Freakers.

Don’t shoot them,let them burn…
Zou ik zo zeggen.

Rush

Ik ben de meeste tijd weg (op zee) maar eens in de zoveel tijd zit ik achter de computer (2wkn) over vrije tijd gesproken!!!

Ik zal ook even reageren op deze topic, al is het alleen maar omdat ik niets beters te doen heb:

Ik ben student en ik hou van hardcore, hardtrance, teRRor . 't is maar net hoe m’n pet staat. Als er dus meer stevige beat in zit, dan vind ik het goed.

Maar ik kan ook naar rodio 10 luisteren ofzo, dus waar val ik nou onder? Hmmm, laten we het maar houden op homosapiens (en nee jongens dat is niet zo iemand met poep op z’n leuter )

Gegroet!

Best wel saai, ik ben automatiseerder
alleen compleet verslaafd aan spelletjes.

Nederland heeft geen goeie spel-firma’s
anders zou ik daar werken, maar ja ik moet toch wat doen.

student
chatter
uhm pruts veel
hardcore
surfe
helpvol als ik antwoord weet

das zowat al dat ik nu kan opkomen

Student
Systeembeheerder
CD Freak

Iets met computers :wink:

trance feesten en lanen