Wat voor kopie henkers zijn de cdfreakers?

vbimport

veel $$$$$$$$$$$$$$$$$$

anti MS
pro Linux/Unix

alle illigale shit

dat gaat er zowat om

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>- Branden jullie veel is cd's en is veel
dan veel??
<HR></BLOCKQUOTE>eigenlijk wel rare vraag

jah ik brand, veel kan ik niet zeggen, is voornamelijk voor prive en gewoon voor de clan "backups" he met 3 op telenet downe alle nieuwe games en dan via intern (geen limiet ) naar mij en ik brand die voor ganse clan dan want 2gig/week is te weinig voor alle nieuwe games te downe

• Branden jullie veel is cd’s en is veel
    dan veel??
  • wat gaat er om in onze brains??

-ja vrij veel cd’s ja

-wat er in onze brains omgaat: sex, bier, vrouwen, internet, dode bill gates, clonecd, overclock goeroe, blablabla, $$ tekens

vul maar aan guyz

ja een 20tal cd’s per dag maar ik denk niet dat dat erg veel zijn

and i love clone cd cdrwin en overburnen
en beveiligingen kopieren met clone cd

Heb wel redelijk wat gebrand in het verleden (als ik het vergelijk met anderen hier zal het niets voorstellen), maar ik moet zeggen dat ik al weken geen cd gebrand heb…

Ik verdien meer met andere zaken, die wel legaal zijn overigens

Maar cd’s kopieren was toch niet illegaal?

Ave…
PGN/iNERTiA

inderdaad cd’s kopieren is niet illegaal.
het kopen ervan is illegaal in de winkel het zijn hele grote dieven die softwaregiganten.

gelukkig is cdfreaks hierbij toch een van de betere nieuwsgroepen. Zelf brand ik graag mp3, vcd, warez, gamez, apps.

Keep up with burning!!

Minstens 1 per week…kan ook minder zijn…
aan het eind van het jaar gaat de fik erin,
Probeer al een tijd bij de memberz hier alle cd`s los te peuteren, maar zonder succezz… we wachten maar af of ze me nog willen sponsoren voor het vreugde vuurtje dat ik prive wil houden om aan het eind van het jaar te vieren… (met een biertje)…

Have funn