Wat voor internet verbinding hebben de freakers

vbimport

nou dat lijkt me wel een duidelijke vraag ;). Zelf heb ik een 56k6 modenn dus dat is niet wat ze noemen de top off the bill of hoe dat dan ook heet. In mei krijg ik als het goed is een keer kabel (dan moeten de kabels een keer door de strond :smiley: zijn getrokken) en dan zal ik mijn aantal posts is gaan verhogen.

Who’s next :stuck_out_tongue:

isdn en k heb adsl in aanvraag

Ik heb GODVERDOMME 56K, met telefoonrekeningen van 600,- !!!

EN DAT KLOTE ESSENT @HOME belooft al ongeveer een jaar dat ik kabel krijg!!!

Heb altijd weer frustraties als dit onderwerp weer eens aan bod komt :frowning:

adsl + sateliet aansluiting, komt daarbij binnekort nog kabel aansluiting. :slight_smile:

Beet alles hebben, 33 k6/56k heb ik ook nog gehad, en nog liggen ook

Rolo… woon je toevallig in het zuiden des lands?? Ik wacht al op Essent sinds mei 1998 (je ze blijven maar beloven)

Ik heb nu ISDN en hoop snel of kabel of ADSL te hebben maarja ik zal me maar nergens meer op verheugen!

Zuiden ja, tussen Breda en Tilburg…

Het lijkt er nu langzaam aan te komen, ze zijn al weken beziggeweest met ‘kasten’ vervangen in de straat, en ook de tv zenders zijn geupdate…

dus ik wacht met spanning…

Chello regio Eindhoven
Ik mag niet klagen :wink:

ISDN 128K en eind deze maand ADSL…

:cool: Lathieza :cool:

Je moet die gasten van @home gewoon elke dag bellen !!!

Maak ze maar gek !!!

ik woon in het zuiden van het land,
nog geen kabel of adsl hier.
ik zit met een 64k isdn lijntje de kpn te sponsoren.
kabel is gepland voor over 37 jaar.

Ik heb tijdens mijn stage (een half jaar lang) iedere dag minimaal 3x met Essent gebeld

Of het geholpen heeft?? Ik waag het te betwijfelen!

ADSL

Cable :(…

Mzzl

Madmaxy

512 kbits van zeelandnet …

niks te klagen over de snelheid hoewel die begrensd is op 64 kB/s. De datalimiet is nog steeds te laag. Zeg nu zelf, 4,5 Gig heb je er zo doorgedraaid.

greetz

ADSL 1024 kbit downstream 256 kbit upstream

Chello Kabel. In tegenstelling tot anderen heb ik met Chello totaal geen probs. Lekker snel en ik kan downloaden wat ik wil.

Gelukkig waren ze hier wel snel met aanleggen. Ik heb hier lekker een handig kabeltje liggen. Geen gezeur over foon rekeningen :slight_smile:

leen mij `s wat van die kabel…

Als je een draad hebt voor al die kilometers afstand, mag je best wel inpluggen.

Hahahah je wilt niet weten wat Xian allemaal op zolder heeft liggen Mootje :slight_smile: