Wat vonden we van Sensation!

vbimport

Ik vond het een zwaaar relaxed party-tje…en het was zeker kewl dat de meeste (behalve Wookie heheh ;)) zich aan de dress-code hadden gehouden… :smiley:

Wie is sensation :confused:

nog nooit van gehoord…

Originally posted by TDI
[B]Wie is sensation :confused:

nog nooit van gehoord… [/B]

Damn…nog nooit van gehoord? G6…waar kom jij vandaan man? Sensation is World’s Leading Dance Event…kijk/luister jij nooit TMF/538?

Nee luister naar Yorin FM… en nee ik ben niet uit de klei getrokken… :stuck_out_tongue:

ik wist ook nat wat sensaiton was hoor:o

Originally posted by TDI
[B]Wie is :confused:

nog nooit van gehoord… [/B]

De GROOTSTE en vetste housparty wereldwijd.
Kijk hier en huiver 40.0000 man uit hen dak.

Greetings :wink:

Originally posted by Night Hawk
[B]

De GROOTSTE en vetste housparty wereldwijd.
Kijk hier en huiver 40.0000 man uit hen dak.

http://www.sensation.nl/

Greetings :wink: [/B]

ben je der ook geweest?? Was echt superwreed…was ook live op TMF van 22:00 tot 5:00 geloof ik…allemaal dressed in white was echt kewl effect :cool:

Sensation was Da Bomb!!!
10x beter dan vorig jaar, vooral de dresscode en het feit dat iedereen zich eraan hield gaf een vet cool sfeertje!

…volgend jaar weer!

Heb het een stukje gezien was er vorig jaar maar heb het nu erg druk anders was ik wel gegaan.
:cool:

Sja dan heb je wel wat gemist man! :stuck_out_tongue:

Wat Myztic424 al zei: die dress-code deed het em…wat de setjes betreft heb ik welles betere gehoord, maar was nie slecht! Vond Michel de Hey wel beetje klotig draaien…beetje te 1tonig zeg maar :o

Sensation was de beste party ever…

ja ik heb ervan gehoord maar wist niet dat dat afgelopen weekend was, schijnt grootste indoor dance event ofzo
te zijn.

een rukfeest en ik was niet uitgenodigd:(
een rukfeest zonder mij is zoals een hollander zonder caravan.

Zal ik dan ook maar even mijn opinie geven!? :wink:
Was d’r ook maar vond het tegenvallen. En dat zeg ik niet snel!
De line-up was al niet veel, had dat ook van tevoren nie gezien want kaartje was al voor me gehaald! Uiteraard heus wel naar me zin gehad hoor, hoewel ik het vorig jaar VET beter vond!
Vorig jaar was de line-up 10x beter, nm Carl Cox, Sven Väth and more. Ik vond dus dat er dit keer minder goed gedraaid werd. Vooral Marco V vond ik zwaar zuigen! Die gozer ging me een partij commercieele muziek produceren daar zou je versteld van staan! (stond ik dus ook echt!) Michel de Heij draaide 1tonig, zoals al gezegd. Dat klopt zeker. Ik vond Jean nog het beste draaien deze avond/nacht. Ja Jean ja! :wink:
Het zal wel mede komen doordat het door TMF enzo gesponserd was dat ik het tegen vond vallen. Maakt het allemaal wat commercieeler hè! Moet ook even vermelden dat sinds die vroegere eigenaar van ID&T overleden is dat ID&T meer op de centen let! Vond de lasershows ed vroeger nm VET beter enzo!
Beste feest tot nu toe van mij was Awakenings 3-6-'01, de sfeer was daar prima (op Sens ook hoor!) en er werd super gedraaid!

Maar ja, dis maar 1 mening van de 45.001 mensen die daar aanwezig waren. Heb het dus wel naar me zin gehad maar kan beter! :wink: Daarvoor nog een paar weekjes wachten… DanceValley here I come! :stuck_out_tongue: hehe!
(45.001 ja, neef van een vriend van mij had geen kaartje en we hebben kunnen regelen dat ie toch naar binnen mocht als ie 150 piek dokte aan 1 vd veiligheidsgasten die bij het hek stonden! haha!)

Was echt super gaaf.

En toch heb ik niet het gevoel dat ik wat heb gemist…

Originally posted by cum-a-lot
een rukfeest en ik was niet uitgenodigd:(
een rukfeest zonder mij is zoals een hollander zonder caravan.

Je mag ook wel gewoon zeggen dat je nog niet oud genoeg bent! :rolleyes:

He Wookie, wat is dat nou? verbaasd dat Jean zo goed draaide?
Zeker niet op Innercity geweest, hij had daar dus echt wel een van de beste sets (zo niet DE beste).
En zo enorm slecht als jij het maakt waren de sets nou ook weer niet.
Oh ja… en de reden dat het 10x beter was dan de vorige keer lag vooral aan de mensen met wie ik was…

Originally posted by Myztic424
He Wookie, wat is dat nou? verbaasd dat Jean zo goed draaide?
Zeker niet op Innercity geweest, hij had daar dus echt wel een van de beste sets (zo niet DE beste).
En zo enorm slecht als jij het maakt waren de sets nou ook weer niet.
Oh ja… en de reden dat het 10x beter was dan de vorige keer lag vooral aan de mensen met wie ik was…

Was ook op Innercity waar Jean idd ook goed draaide. Het valt me alleen op dat Jean alleen goed kan draaien op grote feesten. Radio/Tv en discotheken zuigt ie meestal! :stuck_out_tongue:
De reden dat er vorig jaar 10x beter gedraaid werd kwam omdat toen Carl Cox en Sven Väth daar draaiden! Daar kan je echt nie onderuit! :wink:
Over de sfeer van afgelopen zaterdag klaag ik niet hoor!

Zo zie je maar weer… ieder z’n eigen mening! :wink: