Wat vonden jullie van het songfestival

vbimport

Nederland was 13.
Had toch iets beter verwacht.
Voor de Belgen onder ons. Sorry volgende keer beter en helaas in 2002.
En noorwegen was wel een terechte winnaar. Het was wel een mooi liedje.

Noorwegen ?

Denemarken heeft toch gewonnen.
(ik heb het niet echt gevolgd, maar dacht toch echt dat de Denen gewonnen hadden).

Oh ships sorry Ja.
Klopt.
Sorry voor het foutje je had gelijk.

Niet verder gevolgd, Enschhede kreeg prio maar, heeft Germany niet gewonnen?

Dacht dat het morgen werdt gehouden.

Iedereen zei toch dat NL zou winnen?

Ik heb meer gekeken naar de verschikkelijke dingen die in Enschede plaatsvonden

ah ik dacht ook dat het morgen avond was…jammer dat ik het gemist heb NOT

sorry maar da interesseert mij echt genen bal.

Op het songfestival presteren de belgen altijd goed, namelijk laatst.
En 'k moet met mijn in men hart toegeven dat ik een belg ben, en dus niks heb om fier op te zijn

Ik vond dat nummer van Israel wel goed

Maar zoals al meerdere gezegd hebben, kreeg Enschede ff voorrang.

Ave…
PGN/iNERTiA

Ik heb het later 's nachts op de fransman gevolgd, de puntentelling dan. In NL haden ze de uitzending na 1,5 uur gecanceld, ivm de “Big Bang” in Enschede. Vond ik een hele goeie zaak.

yoehoe, belgium rules!!!
Ja toch he?

Enschede kreeg, gelukkig, de voorrang op het festival. Wel jammer voor Linda W. maar daar is niets aan te doen.
Ik hoorde vanochtend dat ze een 13e plaats had, vond ik persoonlijk aan de lage kant. Je ziet hier weer, het nummer/persoon is niet belangrijk, maar hoe ver je arm ergens inzit! (lijkt het werk wel ;-))

Whatever joris

Sjah ik kon niet stemmen (ach ja, wie wel ). Ik vond dat Rusland had moeten winnen maarja

Welke f*cking mongool slaat dan ook vuurwerk op in een woonwijk???

hmmmm ben belg mar mot zegge liedje was weer typisch belgish eurosongliedje = bucht

Ik had liever in Belgie gewoond, die mogen volgend jaar niet meer mee doen

dat lieke van belgie trok weer op niks, al ben ik zelf van belgie…

maar jah

moest dat kind uit charleroi (belgië) nog kunnen zingen, maar neen, helaas ! Het trok echt op gene zak. Maar toch 1 groot voordeel: volgend jaar hoeft belgie niet mee te doen aan deze afschuwelijke propagandistische commerciele bullshit ! hoera :slight_smile:

Naar aloude traditie heb ik mij ook dit jaar niks aangetrokken van deze volstrekt overbodige geldverkwisting. Vroeger keek ik er nog naar uit amusement (zo’n opeenvolging van stuk voor stuk zielige artiesten kom je zelden tegen :wink: Maar de laatste tijd gaat zelfs dat mij vervelen. Persoonlijk vind ik dat België een of andere Metal groep moet sturen en Nederland een Hardcore/terror song moet brengen (dat zou pas grensverleggend zijn :-))