Wat vindt jij het kewlste chat programma

vbimport

en post hier je top3
Mijne is:
1)IRC
2)MSN
3)ICQ

Greetz
Mess

Het is niet zozeer het programma, maar het kanaal of de mensen waarmee je chat die het interessant maken…

IRC is daarbij geen Chat programma, maar een communicatieprotocol. Chatprogramma voor IRC is bijvoorbeeld mIRC, maar daar zijn nog meer dingen voor (ken ze verder niet bij naam).

ICQ chat heb ik geblokkeerd, MSN messenger weiger ik te installeren, dus voor mij zou het mIRC zijn en dan natuurlijk #cdfreaks! :cool:

ik heb icq wel, maar ik vind het eigenljik best zuigen. Mijn favoriet is irc en dan vooral #dff enzo:)

mijn top3 is
1.ICQ
2.irc (hoewel ik er haast nooit kom)
3.MSN (zuigt)

om te chatten is IRC het makkelijkst, kom er echter zelden, maar protocol is daarvoor gemaakt dus :wink:

ICQ is handig om mensen makkelijk msgs na te laten

en MSN sux, komt van MS en is buggy vindik, dus is uninstalled :slight_smile: en ik haat Ms progs die het in hun install er op zetten (zo is het erop gekomen in de eerste plaats :()

mIRC, vIRC, Pirch, allemaal irc clients, niet zo moeilijk, je kan er zelf eentje maken als je wilt :slight_smile: maar mIRC heeft toch wel groot voordeel dankzij zijn scripting language erin :slight_smile:

Mijn top drie:

1. ICQ
  2. IRC (heeeeeel af en toe)
  3. MSN (haat ik)

ICQza(30406302) voor als ik zelf geen zin heb om te praten, en natuurlijk gewoon icq.

Allemaal erop staan dus ik heb niet echt een voorkeur maar MSN is wel relaxed omdat je hier kan zien of de ander aan het reageren is! :slight_smile:

1 - IRC
2 - IRC :smiley:
3 - IRC :smiley: :smiley:

msn

msn

Mijn GSM ?

Ik vind ze allemaal relaxed.
MSN Messenger gebruik ik voor friends/girlfriends vanop school en omgeving :slight_smile:
ICQ is er voor als die gene nie op IRC zit of als ik nie op IRC ben. (Ben ik meestal wel :))
mIRC gebruik ik ook altijd :slight_smile:

Wat vind je trouwens van mijn ICQ:

Grtz,
RMX

RMX, coole skin !!!
dewelke is die??

en als mijn antwoord:

MIRC !!!

Coole skin waar kun je die downloaden?